AGU kiest voor ZIGT

ZIGT is per september 2020 het mediabureau geworden van het Nederlandse merk AGU. Het bureau is hiermee voortaan verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes in de Benelux. Het contact is informeel tot stand gekomen op basis van een goede relatie en samenwerking uit het verleden tussen de collega’s  van ZIGT en AGU.

Het doel van de samenwerking is om de positie van AGU in de markt voor fietskleding, fietstassen, regenkleding en teamwear in de Benelux verder uit te bouwen. ZIGT wil een goede synergie tussen de mediamiddelen tot stand brengen middels onderzoek. Dit om een zo goed mogelijk bereik te realiseren voor de doelgroep. Zo is er een contactstrategie uitgewerkt om naast de introductie van de kleding en fietstassen ook het onderscheidend vermogen van deze garments en de visie van AGU uit te dragen.

Lotte Heijnis, Senior Brand Manager van AGU: “De ATL campagne strategie en executie die we met ZIGT hebben ontwikkeld helpt onze missie en producten bekend te maken bij een bredere doelgroep. We hebben als merk grote stappen gezet met producten die iedereen stimuleren meer te fietsen. Met de ‘Create the difference’ campagne laden we ons merk en nieuwe collecties. We zijn erg enthousiast over de samenwerking met ZIGT, waarin ze goed met ons meedenken en adviseren. Ik heb ZIGT leren kennen als een hele kundige, hands-on partij die ook tijdens de campagne continue blijft zoeken naar optimalisatie.”

Rik von den Hoff, Media Director van ZIGT: “De missie van AGU is duidelijk en simpel te noemen, maar het effect en potentie is groots! De technologische ontwikkelingen van hun producten in samenwerking met Team Jumbo-Visma heeft geleid tot topkwaliteit en design en is doorgevoerd en beschikbaar gemaakt voor toerfietsers en commuters. Een boodschap die wij graag groots helpen te delen. Het is om die reden heel prettig om hen te mogen adviseren in middelen, tactiek en boodschap voor diverse lanceringen. AGU is een echte verrijking voor ons klantportfolio."

www.agu.nl
www.zigt.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.