4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module

4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module

18-05-2021 12:01:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1081 | Tags:

Opnieuw breidt 4orange het Customer Data Platform Connect uit. Naast de bestaande modules die organisaties een breed scala geven om te starten met volledige omnichannel marketing automation of deze juist naar de next level te brengen, heeft 4orange nu ook een MAPS-module hieraan toegevoegd.

MAPS-module Connect

De specifiek ontwikkelde MAPS-module geeft een extra dimensie voor Connect-gebruikers om direct hun selectie(s) te visualiseren op kaartlagen. De toepassing kan voor legio uitwerkingen worden benut. Denk hierbij aan mogelijkheden als:

  • Waar zitten mijn (loyale) klanten, leden of donateurs?
  • Hoe ziet de verdeling tankpashouders over heel Nederland eruit?
  • Uit welke regio komen mijn websitebezoekers van de afgelopen maand?

Ook respons van campagnes kan op eenzelfde manier eenvoudig worden weergegeven. De MAPS-module van Connect is per heden beschikbaar voor huidige relaties.

Shantia Farshidzad, directeur van 4orange: “Het direct kunnen visualiseren van verschillende Insights in Connect was één van de wensen van onze gebruikers. Het lag dan ook voor de hand om deze functionaliteit onderdeel te maken van de software, naast het bieden van de reeds bestaande koppelingsmogelijkheden met de bekende dashboardingstools als PowerBI en Tableau.”

4orange zorgt dat data voor je gaat werken!


cdp.4orange.nl
www.4orange.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.