4NG neemt PossibilIT over

PossibilIT is per 1 augustus 2020 overgenomen door full-service digital agency 4NG. PossibilIT, gespecialiseerd in subscription commerce-oplossingen en met expertise in CRM tooling als Dynamics en Salesforce, werkt voor grote merken als Tony Chocolonely, Talpa Network, Videoland en de Evangelische Omroep.

De overname van PossibilIT is onderdeel van de groeistrategie van 4NG. Via het 4NG Fund voegt 4NG agencies met een specialistische focus op de customer journey toe aan de groep, om zodoende een nog stevigere positie in het Nederlandse digitale bureaulandschap in te nemen.

4NG telt 120 digitale experts die werken vanaf de vestigingen in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam. Net als alle ondernemers die instappen in het 4NG Fund blijft Paul Vemer – oprichter van PossibilIT – aan boord om mee te bouwen aan de toekomstvisie van 4NG.

Ton Renes
, CEO 4NG Fund: “Sinds de oprichting van 4NG in 2002 is ons credo We grow digital business. Onze ambitie is om de groeiambitie van onze klanten waar te maken. Nu de digitalisering door consumenten versneld wordt omarmd, hebben onze klanten een groeiende behoefte aan professionalisering van hun digitale platformen. Met de overname van PossibilIT verstevigen we onze positie binnen het digitale landschap op het gebied van CRM en subscription-commerce. Dit is steeds vaker een integraal onderdeel van de digitale platformen die wij ontwikkelen. De expertise van PossibilIT kunnen wij direct inzetten in onder andere loyalty, chatbot en back-end projecten.”

Paul Vemer, voormalig eigenaar en oprichter PossibilIT: “Net als 4NG geloven wij dat een customer centric en data gedreven aanpak de snelste weg is naar digitaal succes. Wij zijn erg blij dat we onze krachten kunnen bundelen om zo de brug te slaan tussen back-office en front-end. Door het grote klantennetwerk van 4NG verwachten wij een snellere groei te realiseren, maar ook onze bestaande klanten beter te kunnen servicen door het integreren met de front office.”

www.4ng.nl
www.4ng-fund.nl
www.possibilit.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming

01-09-2025 | 17:10:33
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.

Havas Lemz en Pearle lanceren campagne Er gaat een wereld open

01-09-2025 | 16:36:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van de ontkenningsfases die vaak voorkomen bij mensen met achteruitgaand zicht.

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.