3sixtyfive zet influcencers in voor introductie Green Card

3sixtyfive zet influcencers in voor introductie Green Card

21-01-2020 12:17:56 | Door: Saskia van Weert | hits: 1454 | Tags:

Nederlandse bank bunq lanceert de Green Card en vond na een pitch in influencermarketingbureau 3sixtyfive de juiste partij om dit nieuwe product in zes landen op de kaart te zetten.

Influencers in Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje en Oostenrijk inspireren in de campagne #GreenMadeEasy de komende weken hun doelgroep. Naast dat ieder zijn motivatie voor de Green Card op een eigen manier laat zien, staat het planten van bomen centraal.

Voor elke 100 euro die men met de kaart betaalt, plant bunq in samenwerking met Eden Reforestation Projects een boom. Via de bunq-app kunnen gebruikers in één oogopslag zien hoeveel bomen er al geplant zijn. Onder anderen Roxeanne Hazes en Alex Schauer hun fans op om te helpen bij het planten van extra bomen door gebruik van de bunq Green Card.

www.bunq.com
www.3sixtyfive.co

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie