0930 creative agency wint pitch voor Feenstra

Feenstra kiest voor 0930 creative agency als creatief bureau. Tijdens de pitch was er een goede klik en werden de creatieve concepten van 0930 met enthousiasme ontvangen.

Al jaren is Feenstra expert op het gebied van warmte, koeling, energie, ventilatie en beveiliging. 0930 zal zich bezighouden met de creatie en uitvoering van diverse campagnes die hieruit zullen voortvloeien.

Het eerste creatieve werk dat te zien zal zijn is de campagne voor het verder op de kaart zetten van de service-abonnementen. Voor deze campagne zijn de eerste opnamedagen inmiddels al achter de rug en achter de schermen wordt druk gewerkt om de campagne deze maand te lanceren. Verwacht spraakmakende activaties, online content en nog veel meer!

www.0930.nl

www.feenstra.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.