ZUID benoemd tot Webflow Enterprise Partner in de Benelux

Het Tilburgse marketingbureau ZUID is uitgeroepen tot Webflow Enterprise Partner. Daarmee is het bureau het eerste grote fullservice marketingbureau in de Benelux met deze status. De Enterprise Partner-status is de hoogste erkenning binnen het Webflow-partnerprogramma en bevestigt dat ZUID de juiste partner is voor organisaties die hun digitale landschap willen moderniseren met snellere, veiligere en schaalbare Webflow-oplossingen.

Volledige focus op Webflow

De benoeming volgt op een jarenlange samenwerking tussen ZUID en Webflow. Het bureau werkt al geruime tijd met het platform en heeft zijn digitale dienstverlening omgevormd tot een full-on Webflow-aanbod. Enkele digitalexperts binnen het team werken al sinds de begindagen van Webflow (2013) met het platform en zijn nauw betrokken bij de doorontwikkeling ervan.

Regie terug bij de marketeers

Webflow is een low-code websiteplatform dat de regie teruggeeft aan marketeers. Zij kunnen zelfstandig en wendbaar werken aan hun website, terwijl development zich richt op integraties, innovaties en optimalisaties. Deze werkwijze sluit aan bij de groeiende behoefte aan snelheid en flexibiliteit in digital marketing.

ZUID hielp het afgelopen jaar verschillende groeimerken, waaronder NieuweStroom, Easyflex, Big Green Egg en Ouwehands Dierenpark, met Webflow-websites die hun teams meer autonomie geven.

Niels Kuipers, Digital Director bij ZUID: "Het is een enorme eer dat we deze onderscheiding in ontvangst mogen nemen. Dagelijks zien we wat een verademing Webflow is binnen de wereld van website-development. We stellen onze klanten ermee in staat de regie over de website terug te geven waar het hoort: bij marketing in plaats van development. Dat past perfect bij onze visie op de toekomst van digital: slim, schaalbaar en voorbij het onverwachte. Binnen ons ZUID-ecosysteem en in samenwerking met Webflow willen we de komende jaren nog veel impact maken."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

[Vacatures] INDIE zoekt een Jr. Designer / DTP-er

13-11-2025 | 10:17:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Jr. Designer / DTP-er

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.