zoeken
379 resultaten gevonden voor "Abovo Media"
41. Abovo Maxlead ontvangt B Corp Certificering
Abovo Maxlead is gecertificeerd als B Corp. Hiermee sluit het mediabureau zich aan bij een internationale groep bedrijven die aantonen dat commercieel succes samengaat met maatschappelijke verantwoordelijkheid...
42. Mediabestedingen +9%, Wavemaker grootste mediabureau
Wavemaker was in 2024 het grootste medianetwerk in Nederland, met een geschatte omzet van 501 miljoen dollar. Dat blijkt uit het jaarlijkse Billings and Market Share-rapport van COMvergence. Initiative...
43. Kees Verbeek: divers medialandschap cruciaal
Kees Verbeek is oprichter/mede-aandeelhouder van mediabureau Abovo Maxlead. We spreken hem over Abovo Maxlead en marktontwikkelingen. Nadat Willem Albert Bol 4 jaar lang CEO was, volgde Theun Eijkemans...
44. Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Marco van de Lisdonk, Country Manager Nederland bij Channel Factory, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het vijfjarig bestaan van Channel Factory in Nederland...
45. Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Nathalie Peters, oprichter van MORGENFRISK, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams, de rol van praktijkgericht...
46. Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Patrick Molleman, sinds kort Managing Director van Global Nederland, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home...
47. Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Maurice Kaan, Managing Director Performance van Abovo Maxlead, vertelt in gesprek met Peter Wybenga over de recente veranderingen binnen het bedrijf: “We hebben onlangs een verandering doorgevoerd...
48. Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
Hans Bauman, partner bij Roorda, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat. Hij gaat...
49. Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Joeri Jansen, Creative Director en partner bij Roorda Reclamebureau, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij...
50. Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
Antal van Pelt, Managing Director van Persuade, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis