zoeken
379 resultaten gevonden voor "Abovo Media"
31. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een: HR-adviseur Ben jij een gedreven HR-professional met een scherp oog voor resultaten? Ben je energiek en werk je doelgericht? Heb je interesse en kennis van...
32. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een: Performance Strateeg Ben jij een data-gedreven marketeer die het maximale uit digitale kanalen haalt? In de rol van Performance Strateeg combineer...
33. Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead. Het is de eerste grote merkcampagne van de optiekketen in vier jaar tijd en...
34. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een: Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant • Hoorn Start jouw carrière in digital advertising bij Abovo Maxlead. Ben jij klaar...
35. Marketing Report goes DMEXCO 25
Marketing Report gaat naat DMEXCO 2025, dat op 17 en 18 september 2025 in Keulen plaatsvindt. Dit toonaangevende digitale marketing- en tech-evenement staat van oudsher bekend als vooral tech...
36. RECMA: Initiative in 2024 grootste mediabureau in Nederland
Initiative – onderdeel van IPG Mediabrands – was als mediabureau in 2024 in Nederland het grootst als het gaat om billings en digitale bestedingen. Die bedroegen in 2024 821 miljoen...
37. Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands
Twee dagen achter elkaar raak voor topposities in lijst van Transfer van het Jaar 2025. Gisteren Willem-Albert Bol, van Abovo Maxlead naar Azerion Nederland, vandaag de beurt aan Marc Verschoor. Marc...
38. Willem-Albert Bol Country Director Azerion Nederland
Willem-Albert Bol is per 1 september 2025 benoemd tot Country Director van Azerion Nederland. Hij vertrok op 1 april 2025 bij mediabureau Abovo Maxlead, waar hij vier jaar CEO was. Daarvoor was...
39. De Hypotheekshop kiest voor TheMerge
De Hypotheekshop heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor TheMerge als creatief partner. De samenwerking resulteerde in een vernieuwde merkpositionering en een landelijke campagne met als centrale...
40. Truus ontwikkelt campagne rond meme voor KFC
...herkenbaar is als de uitspraak zelf." De campagne is ontwikkeld in samenwerking met mediabureau Abovo Media en PR-bureau Ovide. www.truus.co Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis