zoeken
379 resultaten gevonden voor "Abovo Media"
181. [Marketing Report TV] Martijn de Kemp (Storyboard): Wij benaderen influencermarketing op een evidence-based manier
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst Martijn de Kemp, CEO en Founder van Storyboard, is daar onze te gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over hoe zijn bureau zich heeft gespecialiseerd...
182. [Marketing Report TV] Arthur van Keulen (De Kuyper) over de LAPHROAIG pop-up activatie
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Arthur van Keulen, Head of Marketing bij De Kuyper, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de nieuwe activatie rondom whiskymerk...
183. [Marketing Report TV] Bram Mullink over de dynamiek van Quest en National Geographic
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Bram Mullink, hoofdredacteur Quest & Hoofdredacteur National Geographic bij het bedrijf, is daar onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over...
184. [Content Marketing Awards 2024] Abovo Maxlead: Een vernieuwde woonervaring zonder te verhuizen
Dit is een inzending voor de Content Marketing Awards 2024 Elevator Pitch Ruiter Dakkapellen excelleert in het bereiken en converteren van de in-market doelgroep voor dakkapellen. Door een contenthub...
185. [Marketing Report TV] Chris Visser (The Others) over het belang van een consistente merkidentiteit
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Chris Visser, Creative Director bij The Others, is te gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het belang van een consistente merkidentiteit. Chriss...
186. [Marketing Report TV] Katja Bauer over 3MO
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Katja Bauer is Senior Consultant bij 3MO. In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over de samenwerking met bureaus en adverteerders. Katja Bauer: "3MO...
187. Abovo Media, Nationale Postcode Loterij en Talpa Network ontwikkelen 538 Stemmenjacht
De Nationale Postcode Loterij, Talpa Network en Abovo Media creëerden samen een spannende radiospel, waarbij creativiteit en interactie centraal stonden. Doelstelling De Nationale Postcode Loterij...
188. [AM Talks by Abovo Maxlead] Daan Jongen en Willem-Albert Bol over uitdagingen van creatie en media
Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks, met deze week een deepdive in het onderwerp creatie versus media. Daan Jongen neemt plaats achter de microfoon en praat...
189. AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne. De campagne richt zich op de rol van sport in het bevorderen...
190. [AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy
Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks, met deze week een deepdive in de Abovo Maxlead Academy. Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis