zoeken

379 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38


11. Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z

Kelly Staa leidt sinds twee jaar de Nederlandse editie van Cosmopolitan, uitgegeven door Hearst Netherlands. In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich in korte tijd heeft ontwikkeld van een...



12. Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen

Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director. Met hun komst versterkt dentsu...



13. Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken

Femmefab is een influencer agency dat zich volledig richt op vrouwen. Sanne Konings, Commercial Director bij Femmefab, en Bregje van Iperen, Operational Director bij Femmefab, gaan in gesprek met Peter...



14. Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on

Lisette Samplonius is Managing Partner en oprichter van Finally an Agency, een creatief bureau dat werkt voor onder meer Coca-Cola, De Kuyper en LEGO. In Marketing Report TV sprak Bas Vlugt...



15. Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter

Matter Content Agency positioneert zich steeds sterker als strategisch partner voor merken die inzetten op langdurige formats. Tijdens een aflevering van Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Eefje...



16. Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft

Buitenreclame is alomtegenwoordig en springlevend. Dat is te danken aan de combinatie van digitale innovatie en tastbare zichtbaarheid, aldus Danny Thijssing, Head of Outdoor bij mediabureau Abovo Maxlead...



17. Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?

Tijdens Marketing Report TV ging Peter Wybenga in gesprek met Liedewij Hentenaar, Directeur van Audify. Ze vertelt over het meten van audiobereik, de groeiende inzet van merkgeluid en de kracht van creatie...



18. Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club

Tijdens Marketing Report TV ging Bas Vlugt in gesprek met Nik Sluijs, Co-founder & CEO, Happiness Amsterdam, en Toprak Özturan, Managing Director Happiness Amsterdam. Zij vertellen over hun rollen...



19. Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie

Tijdens Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Sander van Gestel, Manager, B2B Product  bij Mediahuis. Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het...



20. Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken

Tijdens Marketing Report TV ging Peter Wybenga in gesprek met Dion Holla, Brand & Development Director bij audio agency Sizzer. Hij vertelde over de manier waarop Sizzer merken helpt om muziek strategisch...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.