zoeken
379 resultaten gevonden voor "Abovo Media"
11. Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
Kelly Staa leidt sinds twee jaar de Nederlandse editie van Cosmopolitan, uitgegeven door Hearst Netherlands. In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich in korte tijd heeft ontwikkeld van een...
12. Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director. Met hun komst versterkt dentsu...
13. Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Femmefab is een influencer agency dat zich volledig richt op vrouwen. Sanne Konings, Commercial Director bij Femmefab, en Bregje van Iperen, Operational Director bij Femmefab, gaan in gesprek met Peter...
14. Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Lisette Samplonius is Managing Partner en oprichter van Finally an Agency, een creatief bureau dat werkt voor onder meer Coca-Cola, De Kuyper en LEGO. In Marketing Report TV sprak Bas Vlugt...
15. Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Matter Content Agency positioneert zich steeds sterker als strategisch partner voor merken die inzetten op langdurige formats. Tijdens een aflevering van Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Eefje...
16. Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Buitenreclame is alomtegenwoordig en springlevend. Dat is te danken aan de combinatie van digitale innovatie en tastbare zichtbaarheid, aldus Danny Thijssing, Head of Outdoor bij mediabureau Abovo Maxlead...
17. Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Tijdens Marketing Report TV ging Peter Wybenga in gesprek met Liedewij Hentenaar, Directeur van Audify. Ze vertelt over het meten van audiobereik, de groeiende inzet van merkgeluid en de kracht van creatie...
18. Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Tijdens Marketing Report TV ging Bas Vlugt in gesprek met Nik Sluijs, Co-founder & CEO, Happiness Amsterdam, en Toprak Özturan, Managing Director Happiness Amsterdam. Zij vertellen over hun rollen...
19. Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Tijdens Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Sander van Gestel, Manager, B2B Product bij Mediahuis. Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het...
20. Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken
Tijdens Marketing Report TV ging Peter Wybenga in gesprek met Dion Holla, Brand & Development Director bij audio agency Sizzer. Hij vertelde over de manier waarop Sizzer merken helpt om muziek strategisch...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis