zoeken

1238 resultaten gevonden voor "the international"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124


641. [Interview] Joris Garritsen: NP Digital: by marketeers, for marketeers

Joris Garritsen is Managing Director van NP Digital in Nederland en België. Wij spreken hem. Kun je NP Digital introduceren? Met plezier introduceer ik NP Digital, het internationale digital marketing...



642. [Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision): 2023 is het jaar van de onverwachte megasuccessen

Marlene Wickel is Managing Director van Jean Mineur Mediavision. We spreken met haar over trends en ontwikkelingen in de bioscopen en bioscoopreclame. 2023 was een zeer goed jaar voor de bioscoopmarkt...



643. [Interview] Sammy Colson (Springbok Group): Wij zijn futureproof

Sammy Colson is CEO van Springbok Group. We spreken hem over Springbok, waar digitale en creatieve inzichten samenkomen voor effectieve campagnes en een duurzame bedrijfsvoering. Kun je Springbok introduceren...



644. [Interview] Michel van der Voort (Screenforce): Ik verwacht in 2024 herstel tv-reclamemarkt dankzij evenementen

Michel van der Voort is directeur van marketingorganisatie Screenforce waar tv-reclame exploitanten als Ster, Ad Alliance (RTL Nederland) en Talpa Media Solutions (Talpa Network) alsmede broadcasters...



645. [SWOT24] Thijs Muller: Ik hou ervan om boven onze tools te blijven staan

In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de mediabureauwereld. Aan het woord is Thijs Muller, CEO van Havas Media en voorzitter van PMA. Strengths De grote kracht in de markt...



646. [Interview] Robert Heijmans (VDS Publishers): 2024 het jaar van FAST en social commerce

Robert Heijmans is Sales & Digital Strategy bij VDS Publishers. We spreken met hem over 2023 en 2024, AI en andere trends en ontwikkelingen bij VDS Publishers en de markt. Hoe kijk je terug op 2023...



647. [SWOT24] Menno Westinga: kwaliteit en efficiëntie in mediabureauland: kansen in de tweestrijd

In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de mediabureauwereld. Aan het woord is Menno Westinga, Managing Director Mediaplus, onderdeel van  Serviceplan Group Netherlands...



648. Isabelle Dacz Group CEO Publicis Groupe Nederland

Wat een nieuws! De Transfer van het Jaar 2024 lijkt half februari al bekend. We zien hier niet iemand snel nog overheen gaan. Isabelle Dacz is benoemd tot Group CEO van Publicis Groupe Nederland. In haar...



649. [Interview] Esther van der Storm (STORMPUNT): Iedereen is creatief

Na drie jaar als strategisch adviseur bij het UWV, de uitvoeringsorganisatie van werknemersverzekeringen, weet Esther van der Storm het zeker: zelf ondernemer worden is haar droom. Binnen UWV organiseerde...



650. [Vacatures] Mediahuis zoekt een HR Business Partner (Radio)

Mediahuis is per direct op zoek naar: HR Business Partner (Radio) In onze groei naar het sterkste mediabedrijf van Nederland hebben wij ons radioportfolio, bestaande uit de radiozenders Sublime en de...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.