zoeken
1238 resultaten gevonden voor "the international"
501. Alfred lanceert vervolgcampagne voor Allianz Direct
Afgelopen oktober introduceerde Allianz Direct een Europese merkcampagne, met lachende meeuwen in de hoofdrol. De campagne werd de afgelopen maanden uitgerold in Nederland, Duitsland en Italië. Hier...
502. [Vacatures] Markteffect zoekt een Data Analist
Markteffect is per direct op zoek naar een: Data Analist -Eindhoven Word jij enthousiast van data en wil jij met jouw technisch inzicht een bijdrage leveren aan een toonaangevend marktonderzoeksbureau...
503. Metro bestaat 25 jaar en lanceert tagline: Waar verhalen nieuws maken
Metro viert het 25-jarig bestaan met (jubileum)verhalen, winacties én de lancering van de tagline: Waar verhalen nieuws maken. Amarins de Boer, hoofdredacteur van Metro: “In een veranderend...
504. De twintig nieuwe juryleden van de Effie Awards 2024
Effie Awards heeft de namen van twintig nieuwe juryleden bekendgemaakt. Bekende gezichten zoals Lode Schaeffer (INDIE) en Lydi Siebers (Nationale Postcode Loterij & VriendenLoterij) maken dit jaar...
505. Vakjury en openings- en slotfilm Film by the Sea 2024 bekend
De 26e editie van het filmfestival Film by the Sea opent op 6 september 2024 met Een Schitterend Gebrek en sluit op 14 september 2024 af met de film Sing Sing. De jury, die uit acht films de prijs voor...
506. EUIPO-studie: 12 procent EU-burgers en 15 procent Nederlanders kijkt illegaal sport
15 procent van de Nederlanders, 31 procent van de Nederlandse jongeren (15-24-jarigen) en 12 procent van de EU-burgers heeft illegale online streamingdiensten gebruikt om sport te bekijken. Bulgarije...
507. Mark Woerde lanceert initiatief Creative Under Fire
Een wereldwijde studie onder 450.000 mensen, samen met een hersenscanstudie onder creatieven (Cannes Lions-winnaars), toont aan dat creatieven hun talent graag inzetten om maatschappelijke problemen aan...
508. RTL AdAlliance organiseert RTL Beach tijdens Cannes
Voor het vierde jaar op rij organiseert het internationale saleshuis RTL Ad Alliance RTL Beach tijdens de Cannes Lions Festival of Creativity. RTL Beach zal een hub zijn voor internationale adverteerders...
509. Ocean Outdoor steunt IFAW bij het beschermen van de oceaan
International Fund for Animal Welfare (IFAW) en Digital Out-Of-Home marktleider Ocean Outdoor Nederland slaan de handen ineen met een campagne-uiting die aandacht vraagt voor het redden van walvissen...
510. [Interview] Rob Overduin (NIMA): Ik wil marketing en alle disciplines die erbij horen beter op de kaart te zetten
NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsorganisatie van professionals in marketing, communicatie en sales. We spreken met Rob Overduin, sinds september 2023 voorzitter en directeur...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis