zoeken
1238 resultaten gevonden voor "the international"
191. [Marketing Week] Bob Koigi: Marketeers gedijen onder druk met slimme mediamoves
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients...
192. [Vacancy] TBWA\ has a position for PR Coordinator
TBWA\ is directly looking for: PR Coordinator - Full-time \ Amsterdam TBWA\ is also called the Disruption® Company and that’s not without reason. By breaking through the status quo...
193. Gijs Alkemade naar Radio Veronica
Gijs Alkemade maakt de overstap van SLAM! naar Radio Veronica en presenteert daar vanaf juni het programma Gijs tot Laat op de doordeweekse late avond. De zender voert daarnaast per 6 juni aanpassingen...
194. Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht
Vera Kops is Vice President TEAM LEWIS Western Europe and Consumer EMEA. Maud van der Elsen is Senior Campaign Executive bij het PR-bureau. Ze waren te gast bij Marketing Report TV. In een gesprek met...
195. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Data Analyst
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Data Analyst (32-36 uur) Werk jij graag met data én topmerken zoals ELLE, Quote, Cosmopolitan en National Geographic? Bij Hearst Nederland bouwen...
196. Bob Koigi: Marketeers gedijen onder druk met slimme moves
Ondanks aanhoudende economische uitdagingen houden marketeers niet alleen hun momentum vast, ze vernieuwen het. Onder druk van inflatie, terughoudende consumentenbestedingen en veranderende mediaconsumptie...
197. Paul van Kuilenburg: Chicken Licken | Toolstation | Hyundai
Chicken Licken | Boneless Bites of Soul Op zich gaat er best veel goed bij deze campagne van het Zuid-Afrikaanse Chicken Licken. Onthoudbare invalshoek, uitstekende production value, kraakheldere boodschapoverdracht...
198. Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact
Sjoerd van der Meijden is Managing Director van Adswag en Koen Dittmar Sales Director bij het bedrijf. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over het automatisch publiceren...
199. Ron Adams: Allianz Direct faciliteert de digitale klant
Ron Adams is Tribe Lead Marketing & Sales bij Allianz Direct. Hij werkt er al achttien jaar en zag het merk uitgroeien van start-up tot gevestigde verzekeraar. Te gast bij Marketing Report Radio op...
200. Irene Muller: Joolz wil meer doen dan kinderwagens maken
Irene Muller is sinds maart 2020 Global Marketing Director bij Joolz. Het merk is bekend van kinderwagens, buggy’s en kinderautostoelen. We spreken haar over hoe Joolz zich positioneert en een ondersteunende...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis