zoeken
1238 resultaten gevonden voor "the international"
1151. The Family Amsterdam helpt Nestlé bij de lancering van Wunda
Welcome to a Wundaful life is de slogan die Nestle heeft geïntroduceerd bij haar onlangs geintroduceerde plant-based lifestyle merk Wunda. The Family Amsterdam ontwikkelde de merkstrategie en de...
1152. Floriade Expo 2022 kiest voor Candid bureaus
De wereldtuinbouwtentoonstelling die vanaf april 2022 plaatsvindt, heeft na een uitvoerige mediapitch gekozen voor Stroom en Online Company – beiden aangesloten bij het Candid platform. Mediabureau...
1153. [Marketing Week] Bob Koigi: UN picks top small businesses investing in “Good Food for All”
Fifty small- and medium-sized enterprises around the world have been announced as the Best Small Businesses of the “Good Food for All” competition, held in conjunction with the UN Food Systems...
1154. Vertigo 6 aan de slag voor UEFA Futsal EURO 2022
Na een uitgebreide pitch kiest de organisatie van UEFA Futsal EURO 2022 voor Vertigo 6 als pr- en marketingbureau voor het Europees kampioenschap zaalvoetbal in Nederland. Vertigo 6 versterkt de organisatie...
1155. Bux komt met tweede internationale televisiecommercial
Bux heeft een tweede internationale televisiecommercial gelanceerd voor Bux Zero, de commissievrije beleggingsapp van Bux. De productie van de televisiereclame is een vervolg op waar de vorige commercial...
1156. [Marketing Week] Bob Koigi: Brands tap new campaign strategies to grow client base
Brands are revising their campaign strategies and embracing innovative models as they seek to reach hitherto untapped markets and expand their portfolio. It is the case with Creative Commerce company...
1157. Social Blue kiest Egeria als strategische partner
Social Blue, een technologie-gedreven Nederlandse onderneming gespecialiseerd in leadgeneratie, heeft Egeria aangetrokken als investeerder. Dat maakt Martktlink Fusies en Overnames bekend. Met de financiële...
1158. [Cross Media Case] Sander Pluijm over Vattenfall Go-Greeners
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. UM zendt de case rondom Vattenfall in. We spreken Sander Pluijm van UM over zijn inzending. Kun jij UM introduceren? Wij zijn UM. Onderdeel...
1159. KWF met campagne tegen schelden met kanker in sportwereld
In de strijd tegen schelden met kanker gaat KWF (Koningin Wilhelmina Fonds) de samenwerking aan met Bundled. Bundled vertegenwoordigt professionele e-sporters wereldwijd en ontwikkelde een speciaal tenue...
1160. [Marketing Week] Bob Koigi: Global ad spending defies pandemic to record historic growth
As the global economy recovers from the devastating impacts of COVID-19, key sectors are bouncing back with numerous reports highlighting that while this will be a recovery year, there are signs that...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis