zoeken
1238 resultaten gevonden voor "the international"
1091. [Interview] Elif Algu (Branding A Better World): Maak van de oplossing de campagne
Branding A Better World, zo’n tien jaar geleden opgericht door Elif Algu, is een creative impact bureau in Amsterdam met opdrachtgevers als Greenpeace, de Gemeente Amsterdam, Friesland Campina en Heijmans...
1092. [Column] Gijs de Swarte: de wonderbaarlijke kracht van eigentijdse principes...
Er was een tijd dat veel reclamebureaus er zich op lieten voorstaan niet zomaar met alle opdrachtgevers in zee te gaan. Dit omdat men wilde voorkomen dat er aan de artistieke integriteit geknabbeld ging...
1093. [Cross Media Adverteerder 2022] Peter Linskens over The Athlete’s Foot
Peter Linskens is General Manager van The Athlete’s Foot Benelux. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door &.agency. We spreken hem...
1094. [Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar. Kun jij Hearst Netherlands introduceren? Hearst Netherlands telt zo’n...
1095. The Family Amsterdam maakt Wear Your Denim Till the End campagne voor G-Star
De boodschap komt tot leven in de nieuwe campagne ‘Wear Your Denim Till the End’. In de poëtische film, geproduceerd door Halal, zien we de hoofdpersoon door vier seizoenen – van de lente tot de winter...
1096. [Preview] Andy Mosmans en Patrick van Thiel komen met boek over branding
Auteurs Andy Mosmans en Patrick van Thiel maken op toegankelijke wijze duidelijk waar branding in de volle breedte over gaat. Vanuit een niet eerder gepresenteerde brede invalshoek geven ze houvast bij...
1097. [Interview] Carlijn Postma over Biites: Mensen hebben altijd tijd als het gaat om kwaliteit
Deze maand is de streamingdienst Biites in Nederland gelanceerd. Oogmerk: door middel van hoogwaardige videocontent bedrijven en merken verbinding laten maken met de consument. Carlijn Postma, auteur...
1098. Goud voor HAK, DDB Unlimited, Apenkooi Events, Boomerang bij Esprix 2022
Honderdtwintig marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen gisteren bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het Felix Meritis. Tijdens deze bijzondere uitreiking zijn de winnaars...
1099. [Interview] Trevor Young over het content-first tijdperk
Australiër Trevor Young werkte voor PR consultancy Edelman, startte zijn wereldwijd populaire blog PR Warrior en schreef het boek Content Marketing for PR. Young wordt gezien als een van de specialisten...
1100. 2022 Samsung TVs earn carbon reduction certification from the Carbon Trust
The Carbon Trust is a global climate consultancy driven by the mission to accelerate the move to a decarbonised future. The ‘Reducing CO2’ certification signifies that a product’s carbon footprint is...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis