zoeken
1238 resultaten gevonden voor "the international"
1071. The Others ontwikkelt visuele identiteit voor Nederlands Dans Theater
In opdracht van het Nederlands Dans Theater (NDT) ontwikkelde creatief bureau The Others de visuele identiteit met ingang van seizoen 2022-2023. NDT is een dansgezelschap dat zich profileert...
1072. [Interview] Florianne Rasch (Havas Lemz): Gendergelijkheid - het kan, het is effectief en het loont
Florianne Rasch loopt stage bij het Havas Lemz strategy team, gespecialiseerd in Social Health & Organisational Psychology. Ze heeft onderzocht wat merken met gendergelijkheid kunnen én eraan...
1073. [Column] Gijs de Swarte: Het gaat binnenkort allemaal vreselijk fout!
Weet u wat misschien wel ontzettend goed nieuws is? Dat het he-le-maal de goede kant op gaat met de mensheid en het planeetje waarop we wonen, dat met 107.000 kilometer per uur rond de zon raast. Bad-news...
1074. Meike Ondersteijn en Matthew van Ede van der Pals naar MIX
Meike Ondersteijn (Samsung) en Matthew van Ede van der Pals (OVERHAUS) voegen zich bij het eenjarige bureau MIX. Het totale team groeit hierbij naar zes mensen. Meike Ondersteijn kwam in april over van...
1075. Creatieve branche bespreekt Diversity, Equity & Inclusion in Cannes
Op dinsdag 21 juni 2022 verzamelt een internationaal gezelschap uit de gehele creatieve keten zich bij de Embassy of Dutch Creativity in Cannes. De Nederlandse handelsmissie organiseert samen met de World...
1076. Fitzroy ontwikkelt FIX THE SYSTEMS campagne voor Cordaid
Cordaid heeft na een herpositioneringstraject samen met Innate Motion gekozen voor Fitzroy als strategisch bureau. Het bureau heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe positioneringscampagne waarmee...
1077. Abovo Maxlead en Local Planet verwelkomen ManpowerGroup
ManpowerGroup kiest Abovo Maxlead als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse...
1078. [Column] Gijs de Swarte: Angst, beven en een professor die sneller praat dan zijn schaduw
Beroepshalve sprak ik marketingprofessor Jonah Berger. Berger praat sneller dan zijn schaduw. Hij studeerde Marketing, Human Judgement & Decision Making aan Stanford University. Geeft les aan Wharton...
1079. Digital Enterprises en Albert Heijn winnen Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 met Voetbalpassie
Digital Enterprises en Albert Heijn winnen een Zilveren Award voor Cross Media Case van het Jaar 2022 voor Voetbalpassie. De prijs werd uitgereikt tijdens Cross Media Diner & Awards 2022 op 8 juni...
1080. Dentsu Cross Media Bureau van het Jaar 2022
Dentsu is Cross Media Bureau 2022. Dentsu kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam. De Jury: Dentsu onderscheidt zich door samenwerking. Niet alleen...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis