zoeken
1238 resultaten gevonden voor "the international"
101. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur ELLE
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Hoofdredacteur ELLE Over Elle ELLE is wereldwijd het grootste mode- en lifestyle-mediaplatform voor ambitieuze en nieuwsgierige vrouwen met een brede...
102. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-Commerce Editor
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: E-Commerce Editor (Fulltime - 36 uur per week) Over Hearst Hearst Netherlands is een crossmediale uitgever waar 140 medewerkers werkzaam zijn. Samen met...
103. Menno Westinga: De toekomst van media
De druk op bedrijven en marketeers neemt verder toe: alles moet sneller, slimmer en efficiënter. Ook bureaus voelen deze druk. Klanten verwachten niet alleen creativiteit en strategie, maar ook dat...
104. Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore
Michel van Velde is CEO en Senior Brand & AI Director bij Craftmore. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de grote veranderingen in de bureauwereld, de impact...
105. DEPT werkt voor De Vegetarische Slager
DEPT is door De Vegetarische Slager aangesteld als social lead agency voor Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de redactionele strategie...
106. Dutch PR Awards 2025 - Laurèl Bodenhorst Meyer over Buro Hause
Buro Hause doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025. Aan het woord is Laurèl Bodenhorst Meyer, managing Director van Buro Hause. Kun jij Buro Hause...
107. [Screenforce] WPP Media stelt marktverwachtingen bij
WPP Media heeft in juni zijn halfjaarlijkse update gepubliceerd van het rapport This Year Next Year, met een wereldwijde prognose voor de advertentiemarkt tot 2030. De belangrijkste boodschap? De advertentiemarkt...
108. ShowHeroes en DoubleVerify versterken contextuele videoreclame
ShowHeroes, een internationale speler in contextuele video- en CTV-advertising, kondigt een strategisch partnership aan met DoubleVerify, specialist in digitale mediakwaliteit en analytics. Door deze...
109. Bob Koigi: Buitenreclame doorbreekt de mediaruis
In een tijd waarin mediakanalen steeds verder versnipperen, digitale moeheid toeneemt en het vertrouwen in reclame afneemt, blijkt buitenreclame (Out-of-Home, OOH) opvallend effectief. Het medium laat...
110. Adidas eert culturele iconen met wereldwijde Superstar-campagne
Adidas presenteert een vervolg op het platform dat eerder dit jaar werd geïntroduceerd met The Original. In deze wereldwijde campagne staat de invloed van de Superstar centraal. De campagne, getiteld...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis