zoeken
332 resultaten gevonden voor "marco"
91. [Interview] Even bellen met… Albert Top van Crossmarks over de samenwerking met ICI Paris
...uitdrukking te laten komen in alles dat nodig is in de fysieke en online retailomgeving, branding en MarCom. Daar zetten we ook onze collega’s uit ons New Retail Group-netwerk (NRG) voor in, zodat...
92. [Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?
...online kan invoeren). Dan word ik echt geholpen. Misschien een leuk idee voor Picnic. Marco Maatman | supermarktKOMPAS | Double M Retail Marco Maatman, oprichter supermarktKOMPAS en...
93. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 8): Andere mensen, andere wensen
...onderzoekt "Does The Gay Consumer really exist?". Hierin bekijkt hij de (regenboog)diversiteit in MarCom. Hij schreef voor Marketing Report eerder HEMA en de regenboogtompouce, Bestaat De gay-consument eigenlijk...
94. [Forum] Marco Maatman: Logisch dat Jumbo de aanval kiest middels het opspelen van directe prijsvergelijkingen
...gemeten onderdelen in het supermarktKOMPAS zet de o-zo-belangrijke prijsperceptie verder onder druk. Marco Maatman is mede-oprichter van supermarktKOMPAS, eigenaar van Double M Retail en Associate Director...
95. Ad Alliance gaat advertentieverkoop Disney+ doen in Nederland
...expertise toe te passen om kwaliteitsmogelijkheden op te bouwen voor adverteerders op Disney+.” Marco de Ruiter, Country Manager The Walt Disney Company Benelux: “We zijn verheugd om onze...
96. Disney+ breidt reclameversie uit naar Nederland, Portugal en Finland
...Paramount Advertising) overeenkomsten met Ad Alliance voor de verkoop van de reclame op deze platforms. Marco de Ruiter, Countrymanager van The Walt Disney Company Benelux: “Disney+ blijft zich...
97. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 7): De mythe van de welvarende homo
...onderzoekt "Does The Gay Consumer really exist?". Hierin bekijkt hij de (regenboog)diversiteit in MarCom. Hij schreef voor Marketing Report eerder HEMA en de regenboogtompouce, Bestaat De Gay Consument eigenlijk...
98. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 6): Is dat nou wel de moeite waard?
...zo’n 20 procent van de bevolking. Tel daarbij op dat het tonen van (alle soorten) diversiteit in je MarCom goed valt bij millennials en GenZ: sterker nog, zij eisen dat vaak van een merk. En dat...
99. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 5) HEMA en de regenboogtompouce
...onderzoekt "Does The Gay Consumer really exist?". Hierin bekijkt hij de (regenboog)diversiteit in MarCom. Hij schreef voor Marketing Report eerder “Bestaat De Gay Consument eigenlijk...
100. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 4): Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje pinkwashing?
...reden waarom merken zich richten op de LHBT-consument, of regenboogthema’s gebruiken in hun marcom. Die regenboog (6 kleuren) staat dan als symbool voor de LHBT-gemeenschap, waar eerst &ndash...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis