zoeken
332 resultaten gevonden voor "marco"
21. Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden
...verandert het ons vakgebied? PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR. Onlangs schreef je op LinkedIn dat...
22. TotalEnergies Power & Gas Belgium kiest iO als marketingpartner
...zes gebieden: strategie, planning, creatieve productie, consultancy, mediamanagement en reporting. Marco Merola, Marketing Communication Director Belgium bij iO: "We zijn erg trots dat TotalEnergies...
23. Cannes 2025: Dave Frauenfelder en Gerd De Smyter over KPN
...marketingcommunicatie. In gesprek met Marketing Report vertellen Dave Frauenfelder, VP Brand, MarCom & Sponsorshipsover bij KPN en Gerd De Smyter, woordvoerder bij het telecombedrijf, over over...
24. Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
...inzichten over actuele marketingthema’s. In deze sessie spreekt Dave Frauenfelder, VP Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN, over de totstandkoming van een impactvolle campagne die bewustzijn...
25. RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes
...Daar staan zij oog in oog met de klant en een jury bestaande uit vakmensen uit de creatieve sector. Marco Gijsen, Director ALLY bij Ad Alliance: "Ik verheug me enorm op de live pitches van de volgende...
26. WhitePaper Sessions Cannes 2025
...London, eeder deze week. 12:15 uur | Dave Frauenfelder | KPN Dave Frauenfelder is VP Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN. Won bij de Cannes Lions 2024 een Grand Prix, is sinds deze week SAN...
27. Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
...recente podcast van onze collega's van CMO Talk. Dave Frauenfelder Dave Frauenfelder is VP Brand, MarCom & Sponsorships bij KPN. Won bij de Cannes Lions 2024 een Grand Prix, is sinds deze week SAN...
28. Christian van Santen: De toekomst is aan een nieuw soort bureaus
De AI-revolutie in de marcomsector is in volle gang. De impact zal ingrijpend zijn en een disruptie veroorzaken die groter is dan alles wat de sector ooit heeft meegemaakt, en die – zonder uitzondering...
29. Channel Factory introduceert AI-platform voor videocampagnes
...nauwkeurigheid behaalt in het categoriseren van content. Focus op bruikbare inzichten en transparantie Marco van de Lisdonk, verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het platform bij Channel Factory...
30. LePub en Heineken vieren bijgeloof tijdens CL-finale
...Cheers to the Superstitious Fans, draait om voetbalbijgeloof en de rol van supporters. Centraal staat Marco Simeone, een Inter Milan-supporter die ervan overtuigd is dat zijn aanwezigheid bij wedstrijden...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis