zoeken
332 resultaten gevonden voor "marco"
101. Screenforce komt met Screenforce Day 2024 en The Future of tv Advertising Amsterdam
...Data bij GroupM Netherlands) uit hoe data hen helpt bij het maken van keuze voor de inzet van media. Marco Louwerens (Creatief adviseur, voormalig directeur tv bij Talpa Network) en Ralph de Beurs (Creative...
102. Rise creëert merkidentiteit en film voor TinyOcean
...TinyOcean | Verantwoordelijk bij klant: Michaël Laterveer, Peter Bongaards, Leodie Kruidhof, Marco Rog (Circular Clarity), Arjan van Jaaren (Circular Clarity) | Bureau: Rise | Creative Director: Patrick van Haperen | Creative Director: Raphael Kamp | Strategy Director: Marjolein Doets | Designer Director: Gilles Valkenborg | Motion: Teun Kunen | Production company: Vigics | Director: Océane Combeau | Executive Producer: Dwight Groot | Producer: Shina Pieber | Production Assistant: Lucas Buitenhuis | DOP: Fernando Barrientos | 1st AC: Quincy Carrilho | Gaffer: Kevin Thompson | Editor: Fernando Barrientos | VFX: David Velt | Music Composer: Lucas Santana | Sound Designer: Robin Overeem (Six Feet High) | Colorist: Fernando Barrientos | Online Editor: Leon Wodtke Lees ook:
103. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 3): Nou, over die regenboog…
...onderzoekt "Does The Gay Consumer really exist?". Hierin bekijkt hij de (regenboog)diversiteit in MarCom. Hij schreef voor Marketing Report eerder “Bestaat De Gay Consument eigenlijk...
104. Cheil Benelux ontwikkelt Samsung ShotControl
...Technical production: Vonk | Head of production: Bart Breugem | Director: Bart Breugem | Shoot Producer: Marco van Prooijen | Post-production: Lamine Ndiaye, Danny Verduyn Lunel | 3D animation: OneSize...
105. Dennis Schouten Managing Director bij Juice by Harder Better Stronger
...ons. Eerder was hij als partner al betrokken bij JUICE. Met zijn grote ervaring in merkactivatie en marcom is hij de perfecte uitbreiding van ons team.” Dennis Schouten: “JUICE by HARDER...
106. [Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow 2): Alfabetsoep
...onderzoekt "Does The Gay Consumer really exist?". Hierin bekijkt hij de (regenboog)diversiteit in MarCom. Lees ook:
107. Wie | Werkt | Waar | Bij | Adverteerders >> Personen
...Sciences Team Manager Facility Management Anke Veldhuizen ASN Bank Strategisch adviseur merk en marcom Anna Molenaar Brût Communicatie Marketing- en communicatiestrateeg Annabel Hoogendoorn...
108. Wie | Werkt | Waar | Bij | Adverteerders >> Bedrijven & Organisaties
...Manager Fedor Achterkamp a.s.r. Teammanager Marketing Uitvaart a.i Hella de Weger a.s.r. Brand & Marcom Director Kim Goosen a.s.r. Campagnemanager Leon Gerrits a.s.r. Digital Marketing Manager Mandy...
109. Pitch in Sneltreinvaart 2024: RAW en bol blikken terug
...treinpitch 2024 vonden plaats op RTL Beach, waar de ambiance van het strand en het grote podium de maakten. Marco Gijsen, Director ALLY bij Ad Alliance: "Stay Grounded ging niet op voor de pitches...
110. Wie | Werkt | Waar | In | Creatie >> Personen
...van der Heijden GoodKarma Agemcy Founder Marcel van Zwieten DotControl Managing Creative Director Marco Zweekhorst Happy Horizon Hub Manager Arnhem & Apeldoorn Margot Jegerings Globrands Verbal and...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis