zoeken
168 resultaten gevonden voor "hearst"
71. [Marketing Report TV] Frank Cuijpers over BIC Institute
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Frank Cuijpers, Co-Founder & Managing Director bij BIC Institute, is daar onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de tools van BIC...
72. [Marketing Report TV] Stephan Kwast (Megawatt) over hun 360-graden strategie
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Stephan Kwast, CEO & Owner Megawatt, is daar onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de samenvoeging van de bureaus en de focus op...
73. [Marketing Report TV] Niek Eijsbouts over Higuita
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst Hearst. Niek Eijsbouts, Founder & Creative Director van Higuita, is daar onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over het ontstaan van zijn...
75. [Marketing Report TV] Ate van der Meer over Snakeware
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Ate van der Meer, Chief Commercial Officer bij Snakeware, is daar onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over Snakeware. Ate van der Meer: "Al...
76. [Marketing Report TV] Niels Braat en Coen Zuijdervliet (DCVF) over het succes van Opposites Create
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Niels Braat, Managing Director bij De Combinatie van Factorenen, en Coen Zuijdervliet, Creatief Directeur en Partner bij De Combinatie van Factoren, zijn...
77. [Marketing Report TV] Martijn de Kemp (Storyboard): Wij benaderen influencermarketing op een evidence-based manier
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst Martijn de Kemp, CEO en Founder van Storyboard, is daar onze te gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over hoe zijn bureau zich heeft gespecialiseerd...
78. [Marketing Report TV] Arthur van Keulen (De Kuyper) over de LAPHROAIG pop-up activatie
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Arthur van Keulen, Head of Marketing bij De Kuyper, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de nieuwe activatie rondom whiskymerk...
79. [Marketing Report TV] Bram Mullink over de dynamiek van Quest en National Geographic
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Bram Mullink, hoofdredacteur Quest & Hoofdredacteur National Geographic bij het bedrijf, is daar onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over...
80. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Creative Concepter
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Creative Concepter Ben jij een creatieve geest vol innovatieve ideeën, die elke briefing weet om te toveren tot een opvallende crossmediale campagne...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis