zoeken
168 resultaten gevonden voor "hearst"
61. Media Reverse en Bruna vieren Kinderboekenweek met campagne
...Print inzet met een strip in de Donald Duck en een advertentie in Quest Junior, in samenwerking met Hearst Netherlands. Online zichtbaarheid via Meta en display-advertenties. Bruna's campagneachtergrond...
62. [Bob's World View] Hoe AI en en algoritmes de mediatoekomst zullen vormen
...partnerschap helpt agencies en merken om expertise op te bouwen in het benutten van Roblox als mediakanaal. Hearst US kondigde een contentpartnerschap aan met OpenAI, waarbij de kranten- en tijdschriftinhoud...
63. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Onderzoeksjournalist
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Onderzoeksjournalist Ben jij nieuwsgierig naar ondernemers en de wereld van het grote geld? En sta je te popelen om je hier tot op de bodem in te verdiepen...
64. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Chef Online
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Chef Online Bij Quote komt een plek vrij voor een meewerkend voorman/vrouw die online de kar wil trekken. We zoeken iemand die journalistieke vaardigheden...
65. Pascalle Vallen neemt taken bij Bionic Media over; Jacqueline Heemskerk naar VodafoneZiggo
...leiding van Bionic Media overgenomen. Zij heeft eerder in commerciële functies bij onder meer Hearst Netherlands en Mediamarkt Nederland gewerkt. Desgevraagd geeft ze aan zich op de toekomst van...
66. [Marketing Report TV] Michiel Borstlap over de kunst van achtergrondmuziek
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Michiel Borstlap, Pianist en Composeur, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de kunst van achtergrondmuziek. Michiel Borstlap...
67. [Marketing Report TV] Titus Eikelboom over de sociale missie van DropOuts
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Titus Eikelboom, partner bij DropOuts, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn eigen achtergrond en de sociale missie van DropOuts...
68. Hearst US gaat strategisch contentpartnerschap aan met OpenAI
Hearst US heeft een contentpartnerschap aangekondigd met OpenAI, waarbij Hearst's US content van kranten en tijdschriften zal worden geïntegreerd in de producten van OpenAI, wat de bruikbaarheid...
69. [Marketing Report TV] Remko Posthuma (Key Agency): Creatie en techniek versterken elkaar
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Remko Posthuma, Technology Director & Partner bij Key Agency, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe creatie en techniek...
70. [Marketing Report TV] Dion Holla over Sizzer
Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Dion Holla, Head of Brand and Operations bij Sizzer, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Sizzer te werk gaat, de rol van...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis