zoeken

168 resultaten gevonden voor "hearst"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17


61. Media Reverse en Bruna vieren Kinderboekenweek met campagne

...Print inzet met een strip in de Donald Duck en een advertentie in Quest Junior, in samenwerking met Hearst Netherlands. Online zichtbaarheid via Meta en display-advertenties. Bruna's campagneachtergrond...



62. [Bob's World View] Hoe AI en en algoritmes de mediatoekomst zullen vormen

...partnerschap helpt agencies en merken om expertise op te bouwen in het benutten van Roblox als mediakanaal. Hearst US kondigde een contentpartnerschap aan met OpenAI, waarbij de kranten- en tijdschriftinhoud...



63. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Onderzoeksjournalist

Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Onderzoeksjournalist Ben jij nieuwsgierig naar ondernemers en de wereld van het grote geld? En sta je te popelen om je hier tot op de bodem in te verdiepen...



64. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Chef Online

Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Chef Online Bij Quote komt een plek vrij voor een meewerkend voorman/vrouw die online de kar wil trekken. We zoeken iemand die journalistieke vaardigheden...



65. Pascalle Vallen neemt taken bij Bionic Media over; Jacqueline Heemskerk naar VodafoneZiggo

...leiding van Bionic Media overgenomen. Zij heeft eerder in commerciële functies bij onder meer Hearst Netherlands en Mediamarkt Nederland gewerkt. Desgevraagd geeft ze aan zich op de toekomst van...



66. [Marketing Report TV] Michiel Borstlap over de kunst van achtergrondmuziek

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Michiel Borstlap, Pianist en Composeur, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de kunst van achtergrondmuziek. Michiel Borstlap...



67. [Marketing Report TV] Titus Eikelboom over de sociale missie van DropOuts

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Titus Eikelboom, partner bij DropOuts, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn eigen achtergrond en de sociale missie van DropOuts...



68. Hearst US gaat strategisch contentpartnerschap aan met OpenAI

Hearst US heeft een contentpartnerschap aangekondigd met OpenAI, waarbij Hearst's US content van kranten en tijdschriften zal worden geïntegreerd in de producten van OpenAI, wat de bruikbaarheid...



69. [Marketing Report TV] Remko Posthuma (Key Agency): Creatie en techniek versterken elkaar

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Remko Posthuma, Technology Director & Partner bij Key Agency, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe creatie en techniek...



70. [Marketing Report TV] Dion Holla over Sizzer

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Dion Holla, Head of Brand and Operations bij Sizzer, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Sizzer te werk gaat, de rol van...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.