zoeken

953 resultaten gevonden voor "channel"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96


931. Erik van Engelen benoemd tot voorzitter bvA

...amp; innovatie bij HAK, Arno de Jong, CMO Nederlandse Loterij,  Aart Jan van Triest, CEO Fitchannel.com en Theo van Uffelen, interim commercial directeur benoemd in het bvA-bestuur. Het bestuur...



932. Lassie Nederland kiest voor Abovo Media

...jaar. Aanleiding voor de heroriëntatie ten aanzien van een mediabureau is de vernieuwde omnichannelstrategie van de nummer één op het gebied van rijst en granen in Nederland. Zo heeft...



933. IPG Media Lab, Magna study quantifies human presence value in digital ads

...room three out every ten times even as advertising players continue to pay more attention to the channels at the expense of the human presence. On the other hand when digital ads appear on screen, a...



934. TikTok mulls revenue share with influencers in new ad format

...is similar to YouTube, where ad revenue from the advertisers is split between the platform and the channel operator. This new ad format is the latest innovation from TikTok as it strives to develop more...



935. Corona crisis redefines digital marketing mixes for marketing leaders, Gartner

...changes to advertising spend allocation. This should be followed by testing different ad formats across channels to pinpoint where it makes sense to invest additional spend. Capitalizing on video viewership...



936. IPG Mediabrands: Cadreon heet voortaan Matterkind

...desk achter zich laat. Addressable inkoop maakt het mogelijk om mediakanalen te overstijgen en omni channel te plannen, optimaliseren en activeren.”Julius Minnaar, CEO IPG Mediabrands Benelux...



937. Coca-Cola digital ads celebrate humanity amid Covid-19

...coronavirus crisis. According to the company, the spots will be shared on social media and digital channels and specificially in markets where the coronavirus outbreak is slowing and society is approaching...



938. MeMo² verzet de bakens in Marketing Analytics met lancering FLOW als uitbreiding op THX platform

...gericht op de optimalisatie van businessperformance en salesgroei, merksterkte, klantretentie, multichannel retailtraffic en media effectiviteit.  Daarmee komt FLOW tegemoet aan de wens van veel...



939. Coca-Cola commits $100 million to COVID-19 relief efforts

...high-profile marketing assets – from billboards and truck backs to beverage packaging and social media channels – to share both uplifting messages of solidarity and COVID-19 prevention tips...



940. MediaCom tops global search chart

...recognized. Stephen Allan, Global Chairman and CEO, MediaCom: “Search has become a critical channel for delivering performance messages that turn brand favourability into action. It’s fantastic...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.