zoeken

953 resultaten gevonden voor "channel"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96


911. MSL makes commitments towards equality in influencer marketing

...projected to be valued at $15 billion by 2022  cementing its place as a core communications channel for brands. With the most expansive database of influencers in the United States and most sophisticated...



912. Merkle strategisch paid search partner van de Bijenkorf

...Director Digital Media & Analytics bij Merkle Nederland: "Van strategische uitdagingen op omnichannel gebied gaat ons bloed sneller stromen. We zijn erg blij dat we samen met het marketingteam van...



913. The Data Agency neemt Invicta over

...artificial intelligence, het realiseren van een succesvolle customer journey en het vormgeven van een omnichannel strategie en omgeving.   Frank de Beun: "Het platform sluit naadloos aan op de propositie...



914. E-commerce offers brands increased opportunities post Covid-19, Group M report

...months of pent-up demand. However, the real challenge is in creating a longer term, sustainable omni-channel approach. The level of intricacy in marketing integration is about to become a lot more complex...



915. ChannelEngine koppelt retailers en merken aan Zalando

ChannelEngine is de eerste marketplace integrator die verkopers realtime koppelt aan de interface van Zalando. Daardoor kunnen zij technisch eenvoudig artikelen verkopen op de site. Nelson Schoenen, klant...



916. IPG MediaBrands unveils principles to guide brand safety and responsibility in advertising

...public, and advertising is the way to build brands, then brands need to ensure that the same media channels used for advertising to reach people do not result in or contribute to harm. Our Media Responsibility...



917. Alibaba Cloud partners with Unilever in digital marketing initiative

...Alibaba Cloud’s trusted artificial intelligence and cloud-based technologies to optimize its omni-channel, online and offline demand generation activities. With intelligent analysis, Alibaba Cloud’s...



918. Havas Media Group supports minority owned businesses with new social marketplace

...people,” and its mission to understand the most “Meaningful Media”—the media channels, moments, and brands that really move consumers to action. Media that is trusted, engaging...



919. EDM, Human Inference, LynqID en GeoMarktprofiel komen samen in The Data Agency

...technologie en informatie tot één 360 graden klantbeeld en ondersteunt organisaties die cross-channel met klanten willen communiceren. EDM is gespecialiseerd in de creatie van de meest...



920. Verizon Media unveils solution to connect digital ads and TV viewing

...This is the first time Verizon Media DSP users can attribute TV show tune-ins to ads served on any channel, including mobile, CTV, video, desktop, native, and beyond. Verizon Media is launching the offering...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.