zoeken

953 resultaten gevonden voor "channel"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96


881. [Marketing Week] Bob Koigi: Advancing partnerships across content, advertising and marketing

...too common strategy. Indeed one of the world’s largest out-of-home advertising business Clear Channel Europe (CCE) and Broadsign a company that works with media owners, agencies and brands...



882. [Marketing Week] Bob Koigi: Brands, agencies invest in diversity, inclusion and equity

...Just recently IPG Mediabrands announced that it will invest a minimum of 5% in Black-owned media channels in aggregate across all clients by 2023. This, as it emerges that Black-focused media spend in...



883. 4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module

...Naast de bestaande modules die organisaties een breed scala geven om te starten met volledige omnichannel marketing automation of deze juist naar de next level te brengen, heeft 4orange nu ook een MAPS-module...



884. MeMo2 lanceert realtime Shopper Analytics-platform

...worden vastgesteld. Ook digitaal media- en consumptiegedrag word,t meegenomen waardoor succes van omnichannel strategieën beter kunnen worden bepaald. Met het Shopper Analytics-platform biedt MeMo2...



885. Clarity neemt marketingbureau 3WhiteHats over

...aangegrepen. We zijn beide gefascineerd door de mogelijkheden van data en analytics om impactvolle, omnichannel-campagnes op te zetten die meetbare resultaten opleveren. 3WhiteHats is in 2020 door Campaign...



886. [eMarketer] Connected TV has become a frontrunner in digital advertising

...consumption during COVID-19 pandemic which as seen CTV position itself as one of the fastest growing channels. With the availability of more programmatic CTV portfolio, linear TV has since last year...



887. [Marketing Week] Bob Koigi: Tapping technology to bolster efficiency

The role of technology across various industries from media, advertising and marketing remains pivotal as companies increasingly invest in digital campaigns, online solutions and partnerships that are...



888. [Column] Willem-Albert Bol (Abovo): Investeren in marketing en communicatie is broodnodig voor commercieel succes

...mix van off- en online media. Onze klanten leven in een marketingwereld die steeds meer om een omnichannel aanpak vraagt. Media moet bijdragen aan het behalen van de doelstelling. Of dat nu merkbekendheid...



889. Coca-Cola Light legt focus op break-moment met campagne Just Because

...aangejaagd via het LINDA. platform, en andere kanalen van Talpa Network en de Coca-Cola Light owned channels. Ook zal er een activatie op de winkelvloer plaatsvinden waarbij consumenten 1 van de 100...



890. Plant-based food company Upfield schakelt Dept in

...verbinden aansprekende content met data en technologie en Dept is daarvoor de perfecte partner om de omnichannel transitie samen mee vorm te geven.” Hein Strijker, account director bij Dept: “In...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.