zoeken

953 resultaten gevonden voor "channel"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96


711. VENGEAN ontwikkelt branding Sealand Advanced Aquaculture en Patagonia King Salmon

...merken: van merk- en merkportfolio-strategie tot Naming, Brand Story, Claim, Visual Identity en multi-channel Communicatieconcept inclusief de websites die voor beide merken zijn ontwikkeld en recent...



712. Anoeshka Harpal naar CS Digital Media

...Digital Media. Eerder was zij in dezelfde functie werkzaam voor Jean Mineur Mediavision en Clear Channel. Meest recent was zij Sales Director Netherlands voor Locala. Permanent strategische innovaties...



713. [DPG Grow] 7 stappen om direct je conversie te verhogen

...missie naar marketingdoelen [DPG Grow] 5 tips voor meer resultaat met je website [DPG Grow] Waarom omnichannel ook voor jouw merk belangrijk is



714. NIBC kiest VENGEAN voor branding, communicatie en visual identity

NIBC heeft creative branding agency VENGEAN aangetrokken voor haar cross-channel branding, communicatie en visual identity. VENGEAN zal in nauwe samenwerking met NIBC het merk helpen verdere groei en...



715. [DPG Grow] Zo overtuig je klanten in de overwegingsfase

...missie naar marketingdoelen [DPG Grow] 5 tips voor meer resultaat met je website [DPG Grow] Waarom omnichannel ook voor jouw merk belangrijk is [DPG Grow] De hartslag van Nederland: hoe zien wij de toekomst?



716. LifeHunters ontwikkelt campagne ABN AMRO en STRAAT Museum over gelijke kansen

...centraal in de ondersteunende campagne die wordt ingezet via social campagne, image ads en alle owned channels van ABN AMRO en STRAAT Museum. De pr-campagne is tot stand gekomen door pr-bureau Hagens...



717. [DPG Grow] 7 touchpoints om je naamsbekendheid te verhogen

...missie naar marketingdoelen [DPG Grow] 5 tips voor meer resultaat met je website [DPG Grow] Waarom omnichannel ook voor jouw merk belangrijk is [DPG Grow] De hartslag van Nederland: hoe zien wij de toekomst? [DPG Grow] 7 onmisbare tips voor online-advertentie-campagnes



718. [Vacatures] Maxlead zoekt een New Business Consultant

...om relevante relaties op te bouwen en te onderhouden bij potentiële opdrachtgevers in het omnichannel of business to business segment door actief te zijn in de media & marketing industrie. Je...



719. [Vacancy] Matterkind has a position for a Campaign Manager

...resolve delivery and performance problems related to set up and technical issue Ongoing optimization of multi-channel campaigns to ensure client goals are met Liaise with the agency account leads...



720. [Vacancy] Matterkind has a position for a Programmatic Strategy Director

...Matterkind Netherlands team and provide our local and global clients with best-in-class solutions in (omni-channel) programmatic display, mobile, audio, OOH and video campaigns. Key Responsibilities...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.