zoeken

70 resultaten gevonden voor "act.agency"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7


31. Somention en Fightclub grote winnaars Content Marketing Awards 2024 - N=5 en The Invaders runners-up

...dat voel je. Prachtige indrukwekkende Podcast. Medals Distributie: ACT-agency succesvol met Odido Act.agency wint twee Medals voor hun werk voor Odido: de eerste Medal voor Beste organische conversie...



32. ACT.agency creëert merkidentiteit voor duurzaam platform Mundi

ACT.agency heeft het platform Mundi geholpen met de ontwikkeling van hun merkidentiteit en positionering, met als doel duurzame en sociale merken samen te brengen en het consumenten gemakkelijker te maken...



33. Stéphanie Rowel start als Senior Account Manager bij ACT.agency

Stéphanie Rowel versterkt het team van ACT.agency als Senior Account Manager. Ze komt van creatief bureau Alfred, waar ze acht jaar werkte. Bij Alfred werkte Rowel aan zowel nationale als internationale...



34. Content Marketing Awards 2024 | De Nominaties

...Kraft Heinz AXE NEXT G.O.A.T SESSIONS door Storyboard Agency Schiphol Get Ready for Security door ACT.agency B.V. Het Magische Kookboek (Albert Heijn & Disney) door dentsu De klanten van HEMA door...



35. CreativeAgency100 2025 | De Genomineerden

...Karina Buitenhuis Eigen fabrikaat Managing Partner Katja Bauer 3MO Senior Consultant Kiki Maaskant ACT.agency Managing Director Kiona de Vries Calamity Jane Amsterdam Creative Director Klaar Bavinck...



36. ACT.agency lanceert AI-tool ACT.onbrand voor merkcontrole en creatie

ACT.agency heeft de AI-tool ACT.onbrand geïntroduceerd, waarmee merken hun uitingen eenvoudig kunnen controleren en creëren. De tool, die kan worden geïntegreerd in bestaande brandportals...



37. [Content Marketing Awards 2024] Medal voor Beste Social Media-aanpak B2C - ACT.agency: Odido Social Media Strategie

Dit is een winnende inzending voor de CMA 2024 Op 6 november 2024 won ACT.agency een Medal in de categorie Beste Social Media-aanpak B2C tijdens de Content Marketing Awards. Jury-oordeel De KPI’s...



38. [Content Marketing Awards 2024] ACT.agency: Niet te stoppen Odido

...T-Mobile samen verder als Odido, een nieuw merk met een focus op het menselijk maken van technologie. ACT.agency kreeg de opdracht om Odido’s merkbelofte tot leven te brengen via content op social...



39. [Content Marketing Awards 2024] ACT.Agency: De introductie van Odido

...september 2023 zijn Tele2 en T-Mobile verdergegaan als Odido, met een nieuwe merkpositionering. ACT.agency kreeg de taak het merk tot leven te brengen via content op social media en het blog. Op dezelfde...



40. [Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?

Met enige regelmaat leggen wij in de rubriek [Forum] een aantal spelbepalende spelers in de markt een vraag voor. De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.