zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
91. Bob Koigi: OOH-markt groeit, maar kent flinke uitdagingen
De Out-of-Home (OOH) advertentiemarkt, ooit synoniem met statische billboards en straatmeubilair, ondergaat momenteel een ingrijpende transformatie. Aangedreven door digitale technologie, veranderend...
92. Nicky Levinschi: Welk type mediabureau past bij jou merk?
Binnen het werkveld van marketing- en mediaconsultancy zijn er ontelbaar veel bureaus waar je als merk of adverteerder mee kan werken. Een goed mediabureau is meer dan alleen een uitvoerder, je gaat idealiter...
93. DEPT opent Secret Garden tijdens Cannes Lions 2025
Tijdens het Cannes Lions Festival 2025 opent DEPT de Secret Garden, een 1.300 m2 grote tuin op loopafstand van het Palais des Festivals. De locatie is ingericht voor gesprekken over technologie, creativiteit...
94. Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT
ZIGT heeft drie klanten verwelkomd: biologische supermarktketen Ekoplaza, de stad Helsinki en computerfabrikant ASUS. Deze organisaties kiezen ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- en marketingactiviteiten...
95. Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group
Per 1 mei heeft Wehkamp Retail Group (WRG) Nieuwe Lente aangesteld als partner voor media-advies en inkoop. Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel...
96. Jim Abbring: Pitches zijn geen paradepaardjes
Jim Abbring is Senior Creative bij het creatieve bureau finally an agency. We spreken hem over hoe finally an agency werkt, pitches en meer. Er is iets veranderd aan jullie positionering en werkwijze...
97. Omzetgroei dagbladen blijft achter bij inflatie
De Nederlandse dagbladen hebben in 2024 een omzetgroei van twee procent gerealiseerd, tot een totaal van 1.211 miljoen euro. Deze groei bleef achter bij de inflatie. De stijging kwam volledig uit de lezersmarkt...
98. Raymond van Kasterop: Digitalisering stuwt Bauer Media Outdoor Nederland naar groei
...mediatypen die dat kunnen zeggen. De markt wordt steeds volwassener, mede door digitalisering en retail media.” Creatieve inhakers en volle winkelstraten Met de mogelijkheden van digitale schermen...
99. [Marketing Week] Bob Koigi: Marketeers gedijen onder druk met slimme mediamoves
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients...
100. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Data Analyst
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Data Analyst (32-36 uur) Werk jij graag met data én topmerken zoals ELLE, Quote, Cosmopolitan en National Geographic? Bij Hearst Nederland bouwen...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis