zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
691. Merkle strategisch paid search partner van de Bijenkorf
De Bijenkorf heeft Merkle Nederland gekozen als de strategische partner voor Search Engine Advertising en data, technologie en optimalisatie, met focus op Nederland en de uitrol naar andere markten. Merkle...
692. Total value of the top 100 global brands hits $5 trillion, survey
The world’s most valuable brands have seen their total brand value increase by 5.9 per cent despite the economic, social and personal impacts of COVID-19, according to the 2020 BrandZTM Top 100...
693. Reprise Nederland lanceert E-commerce hub voor EMEA
Digital marketing en performance bureau Reprise lanceert een nieuwe EMEA E-commerce Hub. Met deze hub worden merken en retailers binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika geholpen digitaal te groeien...
694. IPG Mediabrands: wanneer herstelt de vraag in Nederland?
Nu de eerste paniek rond de coronacrisis is neergedaald kunnen wij ons gaan voorbereiden op een herstelperiode. De crisis is nog zeker niet bezworen, maar er kan wel worden voorgesorteerd. Chief Data...
695. M2Media werkt voor Carpetright
Carpetright heeft na een oriëntatie gekozen voor M2Media als partner voor mediastrategie, -inkoop en -planning van alle traditionele- en digitale media. Marcel Aalders, Head of Marketing & E-Commerce...
696. [Magna Ad Spend Forecast] Leven na Covid-19: digitale mediabestedingen gaan markt licht laten herstellen
Belangrijkste verwachtingen: We verwachten dat de Nederlandse economie dit jaar met 7,5 procent krimpt, om vervolgens in 2021 te herstellen met een groei van 3 procent Totale mediabestedingen 2020 dalen...
697. IPG Mediabrands - Retail Buying Study: duurzaamheid als merkpositionering
De Retail Buying Study, die jaarlijks door Mediabrands het koopgedrag van Nederlanders in kaart brengt, staat dit jaar in het teken van duurzaamheid. En dan meer specifiek, de mate waarin duurzaamheid...
698. World Federation of Advertisers launches world’s first guide on data ethics for brands
The World Federation of Advertisers has launched the world’s first guide for brands on data ethics in advertising, designed to provide clear actions and practical guidance to some of the world’s...
699. Creative response from a Finnish retailer to the most unexpected clothing phenomenon of spring
Comfort loving Finns took full advantage of the possibility of working half-dressed and local retail chain Prisma responded to this unexpected phenomenon by creating a special collection that combines...
700. MeMo² oogst internationale erkenning met Crossmedia Innovatie THX Platform
De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards heeft bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 voor 6 van de 8 categorieën is genomineerd. De categorieën waar MeMo2...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis