zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
671. DVJ Insights breidt consultancyteams Duitsland en UK uit
DVJ Insights heeft zijn consultancyteam uitgebreid met de aanstelling van Kathrin Posnanski en Simon Kluge als Senior Business Partners in Duitsland, en Jemma Toynebee-Smith als Client Consultant in de...
672. Dynamo Retail Group kiest Media Reverse voor Mediastrategie & Inkoop
Dynamo Retail Group (DRG), bekend van de formules Bike Totaal en Profile de Fietsspecialist, brengt zijn mediastrategie & inkoop onder bij Media Reverse. DRG is een retailorganisatie in de tweewielerbranche...
673. Alfred ontwikkelt campagne Venco Choco D’rop
Venco introduceert Choco D’rop: een verrassende combinatie van oer-Hollandse Venco drop met een dikke laag chocolade. Alfred International is verantwoordelijk voor de campagne. Om de consument nieuwsgierig...
674. [Column] Aldo Breed: Kiesjefolders.nl zet flinke stappen in crossmediaal datadriven adverteren
Offline adverteren gaat zich verder ontwikkelen van een op de massa gerichte aanpak naar een geïntegreerde, data driven en crossmediale aanpak. Wij willen in 2021 met onze data, en vooral gecombineerd...
675. LEWIS Nederland breidt zijn teams uit
LEWIS Nederland heeft zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uitgebreid met een creative director, een contentspecialist en vier junior adviseurs. Op korte termijn hoopt het team nog eens zes specialisten...
676. DA kiest voor ZIGT
ZIGT is sinds 1 januari 2021 het mediabureau van DA. ZIGT verzorgt daarbij voortaan de mediastrategie, planning, inkoop en de executie voor drogisterijketen . De eerste samenwerking tussen de twee...
677. [Interview] Léonie Koning (Initiative): Succesvolle merken in deze tijd zijn wendbaar, hebben visie en purpose
Léonie Koning werkt ruim vijftien jaar voor Initiative, waarvan de laatste zeven jaar als hoogste baas. Wij spreken haar. Al 15 jaar bij Initiative Léonie, er moet iets zijn wat je daar...
678. [Interview] Lodewijk van der Peet (BrandBase): Brands merken dat reward-campagnes werken
Lodewijk van der Peet vormt sinds juni 2020 de ene helft van de directie van BrandBase. Het bureau was tot voor kort vooral bekend als activatiebureau. De lockdown noopte het bedrijf tot een nieuwe koers...
679. Marketingtaskforce Frontrunners van start
...aangeslotenpartners zijn TBWA-NEBOKO, Havas Media, UM, Adeptiv, Yourzine, Roundabout, Osudio, Summit Retail Media Group, Kantar, Wonder, The Commercial Works, Searchresult en Talpa Branded Content...
680. S4 Capital acquires Decoded Advertising
Integrated creative, technology and media agency Decoded Advertising has joined S4 Capital with the new outfit now keen to integrate the unitary offering with new efficiency. The move accelerates is seen...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis