zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


661. Bud strikt Ruud Gullit voor campagne

Het biermerk Bud heeft Ruud Gullit gecontracteerd voor een campagne om voetballers te ondersteunen tijdens het EK Voetbal. Elke overwinning van Nederland in juni en juli 2021 tijdens het EK Voetbal wordt...



662. Kantar neemt MeMo2 over

Onderzoeksbureau Kantar neemt crossmedia effect tracking specialist MeMo2 over. Kantar ziet in MeMo2 een bedrijf met een sterke reputatie op het gebied van geavanceerd en innovatief crossmediaal onderzoek...



663. Ekoplaza scoort hoogste cijfers met plantaardig en biologisch assortiment in Superlijst Groen 2021

Onderzoeksbureau QuestionMark stelt dat supermarkten beter hun best moeten doen om een substantiële bijdrage te leveren aan de afspraken als het Klimaatakkoord en het Deltaplan Biodiversiteit. Erik...



664. MeMo2 met partners dominant bij IAB Research Awards 2021

De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 in samenwerking met Publicis, Albert Heijn, Duracell en Iglo voor 6 van de 8 categorieën...



665. [Onderzoek] Screenforce & WARC: Consument heeft voorkeur voor televisiereclame en e-commerce blijft groot

WARC, het internationale instituut voor marketing intelligence, heeft in april het rapport ‘COVID-19 one year on’ uitgebracht. In dit rapport wordt samengevat welke effecten de coronacrisis...



666. [Nederlands MediaNetwerk TV] Joep Donders: Marvia helpt sterke merken hun lokale marketingpotentieel te benutten

Joep Donders is eigenaar van Marvia, het bedrijf dat zich specialiseert in lokale Marketing Automation. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over wat Marvia betekent voor lokale ondernemers en de...



667. MeMo2 lanceert realtime Shopper Analytics-platform

MeMo2 lanceert in Nederland en België het THX Shopper Analytics-platform. Het geautomatiseerde platform monitort realtime en 24/7 het (cross)media-, consumptie- en verplaatsingsgedrag onder een representatieve...



668. Nederland staat klaar om weer te winkelen

Na een maandenlange sluiting opende de Nederlandse retail op 28 april 2021 haar deuren. DPG Media onderzocht wat de impact is geweest van de (tijdelijke) sluiting van de niet-essentiële winkels op...



669. Auke Boersma CEO Adcombi

Sinds 1 april 2021 is Auke Boersma CEO van MarTech-platform Adcombi. Binnen het bedrijf wordt Boersma verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, de verdere groei en de internationale expansie van het...



670. [Onderzoek] Mediabrands: Retail Buying Study toont grote verschuivingen shopgedrag aan

Het online shopgedrag is in bijna alle retail categorieën met 50 procent gestegen. Een en ander is een gevolg van de coronacrisis. De jaarlijkse Mediabrands Retail Buying Study toont dit aan.  ...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.