zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
61. Dutch PR Awards 2025 - Pensioen Lotto Trekkingmachine
Naam Case: Lotto Trekkingmachine met pensioen na 50 jaar trouwe dienst | Inzender: NewsLab | Categorie: FMCG Kunnen jullie NewsLab introduceren? NewsLab is een full service PR bureau: van planning...
62. Dutch PR Awards 2025 - TeamNL Legends
Naam Case: TeamNL Legends bij opening TeamNL Huis powered by Nederlandse Loterij – Olympische Spelen Parijs 2024 | Inzender: NewsLab | Categorie: PR Stunt Kunnen jullie NewsLab introduceren...
63. Dutch PR Awards 2025 - Staatsloterij Winbeleving Oudejaarsloterij
Naam Case: Staatsloterij Winbeleving Oudejaarsloterij | Inzender: NewsLab | Categorie: FMCG Kunnen jullie NewsLab introduceren? NewsLab is een full service PR bureau: van planning tot aan executie...
64. WPP Media stelt marktverwachtingen naar beneden bij
...uplift in groei van de podcastbestedingen. Ook ziet WPP Media een lichte daling in de groei van retail media, die er nog niet volledig in slaagt non-endemic adverteerders aan zich te binden. Overall...
65. Omnicom Q2-2025, omzet +4,2 procent, winst -21,5 procent
Omnicom heeft de resultaten bekendgemaakt over het tweede kwartaal van 2025. Het concern rapporteerde een forse resultaatdaling: 13,9 procent minder operationeel resultaat (439,2 miljoen dollar) en het...
66. [Screenforce] WPP Media stelt marktverwachtingen bij
...belangrijk kanaal, ondanks digitale dominantie Hoewel pure-play digitale media (zoals social, search en retail media) dit jaar goed zijn voor ruim 73 procent van alle advertentie-uitgaven, blijft tv...
67. Dutch PR Awards - Maud Burgers over Albert Heijn
Albert Heijn doet mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord is Maud Burgers, Manager externe communicatie & woordvoerder Albert Heijn, Etos, Gall & Gall en genomineerd als Woordvoerder van...
68. Jorieke de Vries weg bij Jumbo - René Repko opvolger
Jorieke de Vries verlaat per 1 augustus 2025 supermarktketen Jumbo. Haar vertrek volgt enkele maanden na de aanstelling van Tom Heidman als interim-CEO. Jorieke de Vries was CMO bij Jumbo sinds januari...
69. Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Patrick Molleman, sinds kort Managing Director van Global Nederland, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home...
70. Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein. Agressief handelsbeleid, oplopende tarievenimportheffingen en geopolitieke onzekerheid verstoren...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis