zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
591. [Interview] VENGEAN: Merken zijn de maakbare waarheid en toekomst van ondernemingen
Andy Mosmans, Bram Holzapfel en CJ de Melker zijn de founders en respectievelijk CEO en ECD’s van VENGEAN, creative branding engine, dat vanuit de missie energising enterprise with a vengeance, ondernemingen...
592. [Case] DCVF steekt de SPARbecue aan!
De Combinatie van Factoren helpt SPAR al enkele jaren met haar positionering. De formule onderscheidt zich als gemakswinkel, in het dorp, in de stad, langs de snelweg, op het vakantiepark en op de universiteitscampus...
593. [Column] Niels Braat: Winkelen – mijn post-lockdown teleurstelling
Wat waren we opgetogen dat het allemaal weer mocht: de kroeg in, op vakantie, samen sporten, naar festivals en lekker shoppen zonder limieten. Herwonnen vrijheden die we zo ontzettend gemist hadden. En...
594. [Interview] Nexeye: Dat we vooral als Hans Anders werden gezien, is verleden tijd
Nexeye, voorheen vooral bekend als de Hans Anders Retail Group, heeft 700 filialen in verschillende Europese landen. CEO Bart van den Nieuwenhof en Andy Mosmans van de Creative Branding Engine VENGEAN...
595. Wavemaker wint Cross Media Innovatie 2022 met Awareness Impact Tool
Awareness Impact Tool van Wavemaker is Cross Media Innovatie 2022. Wavemaker kreeg de prijs tijdens Cross Media Diner & Awards op 8 juni in de Kromhouthal Amsterdam. De Jury: Ondanks...
596. Talpa Social ontwikkelt social mediastrategie voor Yildriz
Talpa Social, de full-service social agency van Talpa Network, heeft voor Yildriz een social mediastrategie ontwikkeld voor de Nederlandse markt. De Yildriz Wereldsauzen, onderdeel van Remia, zijn een...
597. [De Belofte 2022] Jasmijn Bouwmeester (M2Media) over talent
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Wij publiceren de voordrachten van verschillende...
598. [Cross Media Adverteerder 2022] Peter Linskens over The Athlete’s Foot
Peter Linskens is General Manager van The Athlete’s Foot Benelux. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door &.agency. We spreken hem...
599. [Cross Media Persoon 2022] Marscha Krouwel: Wij bewegen voortdurend mee door te blijven innoveren, informeren, inspireren, entertainen en activeren
Marscha Krouwel is CEO van Hearst Netherlands. Zij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2022. We spreken haar. Kun jij Hearst Netherlands introduceren? Hearst Netherlands telt zo’n...
600. Goud voor HAK, DDB Unlimited, Apenkooi Events, Boomerang bij Esprix 2022
Honderdtwintig marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen gisteren bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het Felix Meritis. Tijdens deze bijzondere uitreiking zijn de winnaars...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis