zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
531. [Vacatures] 0930 Creative Agency zoekt een DTP-er / Vormgever
0930 Creative Agency is per direct op zoek naar een: DTP-er / Vormgever Wij zijn een creatief bureau gevestigd in de rauwe Houthavens te Amsterdam. Onze filosofie? RISE AND SHINE! Klanten helpen groeien...
532. DEPT verkozen tot Gold & Advertising Partner van bol.com
DEPT en bol.com hebben hun langdurige samenwerking versterkt door DEPT’s aanstelling tot Gold Partner en Advertising Certified Partner. Met deze exclusieve bekroning kan de digital agency klanten...
533. Christian Peeters en Geert van Leeuwen creatieve directie van JUMP! RETAIL
Op 1 maart starten Christian Peeters (Art) en Geert van Leeuwen (Copy) als creatieve directie bij JUMP! RETAIL. Het senior team is afkomstig van Eigen Fabrikaat en werkte daarvoor ook al geruime tijd...
534. [Interview] Karin Löwik: Vivera hoort naast het vlees in de supermarkt
Karin Löwik is Marketing Director bij Vivera. Zij is op nummer 30 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar. Dag Karin, kun jij Vivera introduceren? Vivera is een heel leuk Nederlands...
535. [Interview] Tim van der Bilt over Incubeta Maze-One's winst bij FD Gazellen top 100
...waar hun inhouse team net even iets minder kaas van gegeten heeft. Hoe kijk je naar 2023? Retail media zal door blijven groeien en dit zit voor een groot gedeelte op marketplaces zoals Amazon...
536. [Vacatures] NRC Media zoekt een Product Owner e-commerce
NRC Media is per direct op zoek naar een: Product Owner e-commerce Als product owner e-commerce ben je verantwoordelijk voor een optimale klantbeleving op onze website. Je identificeert belangrijke verbeterpunten...
537. [Interview] Michiel Rijshouwer: Een Long Term-Esprix is het moeilijkst om te winnen en dus nu al het meest begerenswaardig
Hoofdjuryvoorzitter Edward van de Ridder (Alfred) van de Esprix Awards gaat in gesprek met Michiel Rijshouwer (Persuade), juryvoorzitter van de categorie Long Term, die voor het eerst meedraait binnen...
538. Esprix Awards stelt hoofdjury voor
De eerste inzendingen voor de Esprix Awards stromen binnen en de hoofdjury van de dertien categorieën zitten klaar met hun team om alles goed te kunnen beoordelen. Twee jaar geleden werd de categorie...
539. [Interview] Martijn van Amersfoort (Arla Foods): Blijf jezelf! Persoonlijkheid is een van de krachtigste wapens
Martijn van Amersfoort is Senior Brand Manager bij Arla Foods. Hij is op nummer 29 de op twee na hoogste nieuwkomer in de Marketing100 2023. Wij spreken hem. Dag Martijn, kun jij Arla Foods introduceren...
540. [Interview] Roos Bulder: Mijn doel voor 2023? Nescafé als meest duurzame koffie op de markt zetten
Roos Bulder is Brand & eBusiness Lead Benelux bij Nestlé. Zij is op nummer 73 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken haar. Dag Roos, kun jij Nestlé introduceren? We...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis