zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
511. [Screenforce] Nederlandse tv-reclamemarkt groeit met 8 procent naar 977 miljoen
In 2022 zijn de bestedingen in de tv-reclamemarkt gestegen met 8 procent naar 977 miljoen euro. In 2022 werd opnieuw een record behaald. De kijkersmarkt is bijna terug op het niveau van voor de pandemie...
512. InHolland en Future Facts lanceren minor Artificial Intelligence in Business
Dit voorjaar is de minor Artificial Intelligence in Business bij InHolland van start gegaan. Deze minor is het antwoord op de stijgende marktbehoefte naar afstudeerders Business & Informatie...
513. Audify: 225,8 miljoen euro aan bestedingen in 2022, opnieuw record
De netto audioreclamebestedingen in 2022 van de deelnemende Audify-radiobedrijven bedragen 225,8 miljoen euro en stegen daarmee met 16 miljoen oftewel 7,8 procent.Het eerste kwartaal – toen een...
514. [Column] Carlo den Otter: Bieden A-merken alleen krimpflatie of ook inspiratie?
De dagelijkse boodschappen worden alsmaar duurder. De prijzen stijgen als een raket en dalen als een parachute. Want ondanks de alweer lagere energieprijzen bedroeg de inflatie in februari volgens het...
515. [Interview] Sophie Bolzer (Audvice) pleit voor vrouwelijke rolmodellen, ondernerschapsonderwijs en overheidsondersteuning
Tijdens de HearstLab Europe 100k Pitch Day won onder anderen Sophie Bolzer met haar idee over een audiokennisbank voor bedrijven. We spreken haar in het kader van een reeks over de winnaars van de Pitch...
516. [Interview] Nancy Shenouda (Tradesnest): Onze visie is om het huidige tradeshow model te verstoren
Nancy Shenouda is een van de drie winnaars op de HearstLab Europe 100k Pitch Day voor innovatieve en aanstormende vrouwelijke ondernemers. Samen met Pierre Ouellette heeft ze de startup Tradesnest...
517. [Vacatures] Hart Voor De Zaak zoekt een Onlinemarketingtalent
Hart Voor De Zaak is per direct op zoek naar een: Onlinemarketingtalent Hart Voor De Zaak groeit goed door. Voor de uitbreiding van ons digital serviceteam zoeken we op korte termijn een onlinemarketingtalent...
518. [Vacatures] Hart Voor De Zaak zoekt een Accountmanager met gevoel voor duurzame relaties
Hart Voor De Zaak is per direct op zoek naar een: Accountmanager met gevoel voor duurzame relaties Hart Voor De Zaak groeit goed door. Voor de uitbreiding van ons client serviceteam zoeken we op korte...
519. N=5 ontwikkelt campagne invlatiecorrectie Melkunie
Als je keuzes moet maken bij het boodschappen doen, vallen de extraatjes als eerste af. Zoals een toetje. Daarom komt Melkunie met Invlatiecorrectie. Een extraatje voor heel Nederland, in de vorm van...
520. [Column] Sander Bots (Mediaplus): De opkomst van de creatieve shopper: trots op bezuiniging en bewuste consumptie
Corona, stikstof, huizen, inflatie: we zitten momenteel niet in één crisis, maar meerdere die allemaal tegelijk plaatsvinden. Deze clustercrisis heeft een diepgaand effect op de samenleving...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis