zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
461. [Cross Media Merk] Eddy Guyt over 100%NL
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. 100%NL is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. We spreken Eddy Guyt, CEO van 100% Media & Partner Netwerk...
462. [Interview] Marijke Gorissen (dentsu): Engage or be ignored
Marijke Gorissen is Client Partner Global Clients bij dentsu Benelux. Zij is ook een van de juryleden van de Content Marketing | The Awards. We spreken haar over inspirerende cases en de trends in contentmarketing...
463. Partnership achter merkoperatie Odido
T-Mobile en Tele2 bundelen hun krachten in het merk Odido. Zonder twijfel een van de grootste merkoperaties die de laatste jaren in ons land plaatsvond. Dat gebeurde in het geheim en opvallend genoeg...
464. Audify: opnieuw record met audio/radioreclame naar 105,1 miljoen euro
De bestedingen in radioreclame zijn in het eerste half jaar gestegen naar 105,1 miljoen euro. Dat is 4,4 procent meer dan in de eerste helft van 2022. De radiospotomzet steeg naar 94,8 miljoen euro...
465. [Interview Cross Media Persoon 2023] Johan Smit: Data over kijken en luisteren moeten betrouwbaar zijn, toepasbaar, toegankelijk en marktbreed geaccepteerd
Johan Smit is directeur van het Platform Media Adviesbureaus. Hij is genomineerd voor Cross Media Persoon van het jaar 2023. We spreken hem. Je bent ruim 15,5 jaar directeur van het Platform Media Adviesbureaus...
466. [Vacatures] Serviceplan zoekt een Grafisch Ontwerper
Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een: Grafisch Ontwerper voor onze klant L'Oréal - Amsterdam Als grafisch ontwerper krijg je bij Serviceplan alle ruimte om je creativiteit...
467. Screenforce: Tv-reclamemarkt daalt met 4,3 procent in eerste halfjaar 2023
De tv-reclamemarkt is in de eerste helft van 2023 gedaald met 4,3 procent tot 441 miljoen euro (was 460 miljoen euro). Screenforce heeft zijn prognose voor 2023 bijgesteld en verwacht een krimp van tussen...
468. [Cross Media Case] Yvette van Vliet over Heinz #PerfectMatch
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. Mediahuis Nederland zendt de case Heinz #PerfectMatch in. We spreken Yvette van Vliet, Project & Performance Manager Branded...
469. [Onderzoek] Grootste uitdaging retail: verschuivende consumentenverwachtingen
Maar liefst 57 procent van de marketingexperts stelt dat veranderende consumentenverwachtingen de grootste uitdaging is waarmee hun organisaties worden geconfronteerd. Dit blijkt uit onderzoek van Wunder...
470. DDB Amsterdam en Eigen Fabrikaat ontwikkelen Kruidvat opstart-campagne
DDB Amsterdam en Eigen Fabricaat hebben voor Kruidvat een opstart campagne ontwikkeld die vanaf 21 augustus 2023 tot en met 10 september te zien zal zijn via tv, online en in de Kruidvat-winkels. Ook...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis