zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
381. [Column] Ernst Jan Smids: De oerkracht van ons vak
Een momentopname van het jaar. En wat voor jaar? Of moet ik zeggen: In wat voor turbulente jaren bewegen we ons al even? Saai is het niet. De Raad Nederlandse Detailhandel zette het op een rijtje. Geopolitiek...
382. MediaMarkt lanceert eerste Xpress-winkelformat in de Benelux
De eerste Xpress-winkel van MediaMarkt in de Benelux heeft haar deuren geopend in Wijnegem. Het Xpress-format is voor MediaMarkt een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist...
383. [Interview] Allard Ruyl: focus op samenwerken bij Talpa Network
...exclusieve samenwerking markeert een grote vooruitgang in het versterken en centraliseren van Retail Media mogelijkheden in Nederland. Momenteel is de Retail Media nog sterk versnipperd en ontbreekt...
384. [Maandoverzicht] Januari 2024. Media en marcom jaar begint met massale stoelendans
Nieuwe rubriek! Aan het eind van ieder jaar publiceren wij altijd overzichten van de grootste transfers, lanceringen en overnames. Maar we publiceren steeds meer en er lijkt ook steeds meer te gebeuren...
385. Maurice Ridder aan de slag bij Basic-Fit als hoofd van retailmedia
...Ik ben aangenaam verrast door de schaal van het aantal clubs en de mogelijkheden die Basic-Fit Retail Media op nationaal en internationaal niveau biedt. Het doel is om met mijn ervaring en achtergrond...
386. [Interview] Marieke de Koning & Erik van de Kleut over technologie, data en creativiteit bij de Reclamefabriek
De Reclamefabriek is een bureau dat creativiteit en techniek combineert. We spreken met Marieke de Koning en Erik van de Kleut, Managing Partners van de Reclamefabriek. Wat is de Reclamefabriek? De Reclamefabriek...
387. vanHaren kiest voor Mediaplus Netherlands
Mediaplus Netherlands gaat aan de slag voor schoenenretailer vanHaren. De Deichmann groep, waar vanHaren onderdeel van is, koos voor Mediaplus Netherlands na een uitvoerig pitchtraject in verschillende...
388. Jumbo voegt display banners en DOOH toe aan advertentieplatform
...mogelijkheden van het platform verder uitgebreid. Uniek in de markt Lisette Fransen, hoofd Jumbo Retail Media: "De eerste reacties op het self-service platform zijn erg positief en we zijn trots dat...
389. [Interview] Lisette-Akkerman en Antoine Houtsma over de gewonnen ALDI-pitch van Joe Public Amsterdam
ALDI Nederland heeft onlangs Joe Public Amsterdam gekozen als creatief bureau voor al zijn uitingen. We spreken Lisette van Hooff-Akkerman, Director Customer Strategy Marketing & Communications van...
390. [Interview] Bart de Vries: HYPR is de one-stop-shop om in alle huis-aan-huistitels van het land te adverteren
HYPR is het saleshuis van huis-aan-huis krantentitels en lokale nieuwssites. Sinds 1 december 2023 is Bart de Vries algemeen directeur. We spreken hem over HYPR, lokale media en zijn ambities. Wat is...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis