zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


371. [Interview] Mouad Aoujil (FunX Adds): Steeds meer media richten zich op de jonge generatie en diversiteit

Mouad Aoujil is directeur van FunX Adds en zakelijk leider van Stichting FunX en G4 Radio en directeur van FunX Adds. We spreken hem over onder meer de radiomarkt, het specifieke karakter van FunX en...



372. [Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen

Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen. In 2022...



373. [Interview] Robert Heijmans (VDS Publishers): 2024 het jaar van FAST en social commerce

...een centrale rol speelde als motor voor verandering. We hebben een explosieve groei gezien in retail media, waarbij online retailers slimmere advertentiemogelijkheden hebben ontwikkeld. Dit stelt hen...



374. [Whitepaper Sessions 2023] Wichet Seav & Lesley Maria: Retail Media en Marketplaces

...Head of Ecommerce (Wichet Seav) bij Havas, ben ik gepassioneerd door de dynamische wereld van Retail Media en de uitdagingen die dit met zich meebrengt voor zowel mediabureaus als klanten. In onze presentatie...



375. [SWOT24] Eric Kip (Global): The Future is Bright

...het gehele jaar. En op termijn zal het aansluiten op het Nationaal Media Onderzoek (NMO). Ook Retail Media zal nog mooie kansen bieden voor de out-of-home markt. Het is de perfecte manier om de consument...



376. iO: Banken, supermarkten en cardealers scoren ondermaats op lokale SEO

Meer dan 50 procent van de Nederlandse en Belgische organisaties in de bank- en retailsector optimaliseert zijn lokale SEO niet of nauwelijks. Dit blijkt uit het recente onderzoek van blended agency iO...



377. [Column] Aldo Breed: De onweerstaanbare aantrekkingskracht van het woud aan aanbiedingen

In de wereld waar keuzes overvloedig zijn en loyaliteit soms vluchtig, is er één ding dat de harten van consumenten blijft raken: de onweerstaanbare aantrekkingskracht van aanbiedingen...



378. [SWOT24] Willem-Albert Bol: Consumenten hebben een zwak voor merken met challenger mentaliteit

...zien wij als mediabureau veel ontwikkelingen rond zaken als duurzaamheid, performancemarketing, retail media, data & tech, omnichannel, internationalisering, recruitment-oplossingen en vele andere...



379. [SWOT24] Frieda Ulsamer de Waard (The Invaders): kansen in de versnelling van de creator economy

In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord is Frieda Ulsamer de Waard, algemeen directeur van The Invaders. Strengths De belangrijkste kracht...



380. Havas Media wint Van Geloven account

...verantwoordelijk voor onderzoek met Meaningful Brands, alle media-activiteiten televisie, digital, alsmede retail media met alle marketing activiteiten gericht op consumenten. Met branded content partnerships...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.