zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
361. [Vacatures] Serviceplan zoekt een Graphic Designer
Serviceplan Group Netherlands is voor onze medialabel Mediaplus op zoek naar een: Graphic Designer-Fulltime Namens de Serviceplan Group Netherlands zijn we voor onze creatieve afdeling op zoek...
362. [Marketing Report TV] Peter Paul Blommers & Patrick de Zeeuw over de traffic boosters van NPB Media
...Paul Blommers: "NPB media is het bedrijf achter 8500 lichtmast verwijzingen. Het medium voor MKB retail media in Nederland, om mensen in hun zaak of bedrijf te krijgen. Onze borden zijn niet zozeer reclamemedia...
363. Eigen Fabrikaat wordt DDB Retail
Karina Buitenhuis, Client Services Director DDB Retail: "In de praktijk waren we al één voor klanten als Kruidvat, en recent ook voor Veilig Verkeer Nederland. Daar geven we in- en extern...
364. Joris Lak CMO Gall & Gall
Joris Lak is de nieuwe CMO van Gall & Gall. Hij werkte de afgelopen zes jaar voor Albert Heijn, de laatste vier jaar als Senior Director Marketing Channels. Daarvoor werkte hij voor onder meer Publicis...
365. [Column] Rogier van Kralingen: The Dark Side of Social – hoe meetbaar is B2B marketing nu écht?
Surfgedrag in B2B marketing is niet te interpreteren zonder context. Natuurlijk is er heel veel meetbaar. Maar de laatste trends zijn sterke aanleiding om op dieper onderzoek uit te gaan. Daarom een verslag...
366. [Marketing Report TV] Ernst-Jan Smids (JUMP! RETAIL): Het vraagstuk is altijd leading
Ernst-Jan Smids is oprichter van JUMP! RETAIL (onderdeel van TBWA\). Hij is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt en Elzemieke Olsthoorn spreekt hij onder andere over het...
367. Reclamebestedingen top-50 retail daalden 5,6 procent in 2023; grote supermarkten -13,7 procent
Als recessie intreedt, zijn de marketingbudgetten als eerste aan de beurt om te worden gekort. Dat heeft zijn weerslag in de omzetten van reclame- en mediabureaus, die in 2023 door de bank genomen een...
368. [Interview] Joris Garritsen: NP Digital: by marketeers, for marketeers
Joris Garritsen is Managing Director van NP Digital in Nederland en België. Wij spreken hem. Kun je NP Digital introduceren? Met plezier introduceer ik NP Digital, het internationale digital marketing...
369. [SWOT24] Marc Verschoor: snelle ontwikkelingen binnen digital performance marketing
...Als gevolg kent influencer marketing de afgelopen jaren al een enorme groeispurt, maar wordt retail media van steeds groter belang. Beide kanalen kunnen rekenen op een groeiende verscheidenheid aan...
370. [SWOT24] Kees Wilbrink: OOH wordt een onmisbare schakel in de mediaplanning
...Groot formaat full motion schermen kunnen de brug slaan tussen traditionele videocampagnes en retail media. Op dit moment staat OOH nog te vaak op zichzelf. Vaak wordt zelfs een volledig andere campagne...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis