zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
341. Dutch PR Awards 2024
Met veel trots en plezier lanceert Marketing Report de Dutch PR Awards! Zeven jaar nadat in Nederland voor het laatst prijzen in het PR-vak zijn uitgereikt, zijn daar de Dutch PR Awards 2024. Nominaties...
342. [Column] Carien de Bas over marketing die je raakt!
Als liefhebber van het marketingvak, praat ik er graag over met vrienden. Het beeld is niet altijd even positief en betrouwbaar. Er zijn dan altijd wel voorbeelden te noemen waarom niet. Toch kijk ik...
343. [Interview] Eddy Guyt over 15 jaar 100% NL Magazine en 100% Media & Partner Netwerk
100% NL Magazine - en daarmee 100% Media & Partner Netwerk - bestaat 15 jaar. We spreken Eddy Guyt oprichter, mede-eigenaar en directeur van 100% Media & Partner Netwerk. Tot 2007 zat je samen...
344. [Interview] Doeke de Steur (Creative Media Network) over overname Retail Republic
Creative Media Network heeft Retail Republic overgenomen. We spreken Doeke de Steur, CEO en aandeelhouder van Creative Media Network over onder meer deze overname. Wat is de achtergrond van de overname...
345. [Marketing Report Radio] Michael Hekking (First Energy Gum) over merkontwikkeling, positionering en retailrelaties
Michael Hekking is founder van First Energy Gum. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het oprichten van een merk, de positionering en de relatie met retailers...
346. Fitzroy genomineerd voor Dutch YouTube Works Awards 2024 met Smyle
Fitzroy is met hun campagne voor Smyle genomineerd voor de Dutch YouTube Works Awards 2024 in de categorie Changemakers. We spreken ze over hun nominatie. Waarom denk je dat de campagne goed past bij...
347. [Grow by DPG Media] Vier op de tien Nederlanders kopen zo veel mogelijk online
Online winkelen is een onderdeel van het leven van veel Nederlanders: 54 procent winkelt op zijn minst een paar keer per maand online. 40 procent zegt zelfs zo veel mogelijk van hun aankopen online te...
348. [Onderzoek] DVJ Insights: Synergie in merkherinnering door crossmedia advertising
Veel merken kiezen voor een crossmedia-advertentiestrategie door verscheidende mediakanalen (bijvoorbeeld tv, radio en online platforms) in te zetten om de belangrijkste boodschap van de campagne over...
349. [Interview] Jeroen Goeman Borgesius: PR en marketing strijden vaak om aandacht en geld
Jeroen Goeman Borgesius is oprichter van PR-Dashboard. Hij is een bevlogen PR-professional die sinds 1991 werkzaam is in de communicatiebranche. We spreken over het PR-vakgebied. Ook gaan we in op hoe...
350. Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over
Creative Media Network heeft het creatieve bureau Retail Republic per 1 maart 2024 volledig overgenomen. Met deze overname stelt CMN extra verdieping in huis te halen op het gebied van concepting, creatie...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis