zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
291. [Merken100 2024] Teunie Welage (Mora): Snacken is gewoon een feestje! Dat voel je in alles wat we doen
Mora is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Teunie Welage, Marketing Manager Retail Benelux bij Van Geloven. Kun jij Mora introduceren...
292. Mireille Elberse richt Red Onion Collective op
Mireille Elberse heeft Red Onion Creative Collective opgericht. Red Onion Creative Collective profileert zich als een dynamisch creatief netwerk van associated experts die flexibel en op maat worden ingezet...
293. [Merken 100 2024] Wen Wu Yuan: C&A wil iedereen toegang geven tot stijlvolle, duurzamere mode van hoge kwaliteit
C&A is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Wen Wu Yuan, Head of Marketing bij C&A Europe. Kun jij C&A introduceren...
294. [Merken100 2024] Chris Kersbergen: De kernwaarden van Rabobank zijn betrokken, betrouwbaar, persoonlijk, verbindend en dichtbij
Rabobank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Chris Kersbergen, Global Head of Brand bij Rabobank. Kun jij Rabobank introduceren...
295. [Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Kruidvat wil gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen
Kruidvat is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson...
296. M100 Summer Edition 2024 | 26 juni
...Media Group | Publicis Groupe Media 100%NL | Clear Channel | DPG Media | Global | Mediahuis | Retail Media One | The Walt Disney Company Recruitment Post & Kornet PRAKTISCHE INFORMATIE Locatie...
297. DDB, Alfred, Wefilm en Joe Public grote winnaars Esprix 2024
Op de foto Brenda Smith (AS Watson) en Els Dijkhuizen (Heineken), de nummers 1 en 3 in de Marketing100 2024. Beiden wonnen bij de Esprix met Kruidvat en Texels. Eerder op de dag werd Brenda Smith verkozen...
298. VML ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor MediaMarkt
MediaMarkt startte deze week een campagne met de gadget: een limited edition Oranje Airfryer. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau VML. Qiss heeft de verpakking van de airfryer vormgegeven. ...
299. [Merken 100 2024] Jeroen Stirnberg: Grand'Italia staat voor optimistisch, modern, Italiaanse passie en pragmatisch
Grand'Italia is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jeroen Stirnberg, Marketing Manager bij Grand'Italia. Kun jij Grand Italia introduceren? ...
300. [The List] DCVF
BESCHRIJVING BUREAU DCVF staat voor De Combinatie van Factoren. Het activatiebureau dat merken laat groeien. Dit doen we door mensen in beweging te brengen met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis