zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


261. [Case] Neneh Kooij (DPG Media) over het succes van bol.

Neneh Kooij, Industry Lead FMCG/Retail bij DPG Media vertelt over de jarenlange samenwerking met bol. Wat verklaart het succes van deze samenwerking en hoe belangrijk is de keuze voor een medium om een...



262. Creatieve uitbreiding maakt Pinchhitters beter zichtbaar

Sinds de uitbreiding van Pinchhitters met haar eigen camerateam, is het media-activatiebureau direct een stuk zichtbaarder geworden op social media. En dat viel Marketing Report ook op. Haar nieuwste...



263. Global breidt retail medianetwerk uit met digitale schermen van HEMA

...digital out-of-home portfolio uit met het HEMA-netwerk met meer dan 300 digitale schermen. Het retail medianetwerk, bestaande uit 1700 schermen, omvat alle (digital) out-of-home schermen in en rondom...



264. [Grow by DPG Media] Meer mensen lezen zowel papieren als digitale folders

Nederlanders zijn dol op reclamefolders. Uit het NOM-folderonderzoek van 2018 bleek dat 25 procent van de Nederlanders zowel papieren als digitale folders bekeek, maar dit percentage is nu gestegen naar...



265. Buitenreclame groeit met 13 procent in Q2 2024, DOOH plus 30 procent

De Out of Home-markt (OOH) is in het tweede kwartaal 2024 met 13 procent gestegen ten opzichte van Q2, 2023. De omzet kwam uit op 74,7 miljoen euro tegen 66,1 miljoen in Q2 2023. De groei van de markt...



266. [Podcast] Brandkast! Maarten Weck (Wildbrain CPLG): Kansen van licensing

In deze aflevering van Brandkast! spreekt host Roger Verdurmen met Maarten Weck, Executive Vice President Global Partnerships en Licensing van Wildbrain CPLG. Brandkast! Aflevering 15 Guns & Roses-shirts...



267. [Merken100 2024] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.

Albert Heijn staat op nummer 2 in de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn...



268. [Merken100] Petra Bremer: Bij Etos zijn we er voor iedereen

Etos is één van de 250 merken die zijn genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Petra Bremer, directeur marketing &...



269. Angelique Schreuders voorzitter AMMA Commissie

...weerspiegelen steevast de grote ontwikkelingen in onze industrie, zoals het gebruik van data, AI en retail media. Door ruimte te creëren voor vernieuwende toepassingen blijven de AMMA Awards relevant...



270. [Merken100] Peggy Spaapen: Centraal Beheer is de helper, toegankelijk en benaderbaar

...vanuit zoveel mogelijk innovatieve media-inzet. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan instore retail media voor non-endemic merken. Dit type instore high-impact advertisement biedt ons een imposant...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.