zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
251. [Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?
Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste adverteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1...
252. [Interview] Know more, train better – Cheil en de gamified work-out met Samsung en Basic-Fit
...Gerben van Walt Meijer (marketingmanager Mobile eXperiences van Samsung), Maurice Ridder (Head of Retail Media van Basic-Fit) en strateeg Dennis Hamakers (Strategy Director bij Cheil Benelux) Hoe kwam...
253. Tv-reclamemarkt daalt met 3,3 procent naar 426 miljoen euro
De tv-reclamemarkt daalt de eerste helft van 2024 met 3,3 procent naar 426 miljoen euro. Screenforce verwacht dat de tv-reclamemarkt in geheel 2024 tussen de 1 en 2 procent zal dalen. Het gaat om bestedingen...
254. Snakeware lanceert drie digitale producten
Digital Agency Snakeware heeft de eerste helft van 2024 benut om de fundamenten te leggen voor toekomstige groei. Met een strategische focus op innovatie en vernieuwing heeft het bedrijf geïnvesteerd...
255. Cheil en Basic-Fit lanceren gamified work-out Samsung Galaxy SpaceSquat
...belangrijker: het is ook ontzettend leuk en verslavend om te doen!” Maurice Ridder, Head of Retail Media: “Tijdens het ontwikkelen van de campagne merkten we dat Cheil Benelux onze doelgroep...
256. [ABN AMRO] TMT Analyse: digitale media blijven groeien; traditionele media krimpen
In een door ABN AMRO-sectoreconoom Mario Bersem geschreven analyse wordt gesteld dat er in 2024 een omzetgroei van 9 procent te verwachten valt in digitale media, terwijl traditionele media zullen krimpen...
257. Mercur-jury kijkt uit naar Innovaties en Partnerships
Een Mercur jury, onder aanvoering van Maiko Valentijn (GroupM), buigt zich over twee bijzondere categorieën: Innovatie van het Jaar en Partnership van het Jaar. Een van de meest verrassende categorieën...
258. [Column] Carien de Bas: De impact van partnerships tijdens de Olympische Spelen
Parijs heeft de lat hoog gelegd met een baanbrekende Olympische openingsceremonie buiten een stadion. Een complexe maar sensationele operatie die wereldwijd door 1,5 miljard mensen werd bekeken, waaronder...
259. [Interview] Silke Grell: Festivals zijn voor fritz-kola dé plekken om de doelgroep te bereiken
Fritz-kola probeert als van oorsprong Duits merk op te boksen tegen de andere bekende cola-merken. We spreken met Silke Grell, Marketing Director van fritz-kola over hoe het merk omgaat met zijn (internationale...
260. [Whitepaper] Programmatic investeringen stimuleren digitale advertentiemarkt in Europa
...belangrijkste drijfveer voor programmatic groei voor adverteerders. Uitgevers identificeren audio en retail media als hun top twee groeigebieden voor programmatic. Retail media krijgt vooral sterke steun...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis