zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


181. Consument winkelt liever fysiek dan online

De wereld van online shoppen evolueert voortdurend en retailers kiezen voor de optimale omni- of optichannelstrategie om klanten de beste ervaring te bieden. In dit kader speelt (de opkomst van) AI een...



182. JUMP! RETAIL en Xenos: Maak thuis te gek!

Xenos speelt in op de vraag van consumenten naar meer kleur en vrolijkheid in het dagelijks leven met de lancering van de campagne Maak het te gek!. In samenwerking met JUMP Retail zet Xenos haar trends...



183. [Vacancy] VML has a position for Paid Media Specialist

VML is directly looking for: Paid Media Specialist, Amsterdam Who we are At VML, we are a beacon of innovation and growth in an ever-evolving world. Our heritage is built upon a century of combined expertise...



184. Coen Zuijdervliet, Harmen Schepers: retail experience design

Coen Zuijdervliet, creatief directeur bij DCVF en Harmen Schepers. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over retail experience design. Coen Zuijdervliet en Harmen Schepers...



185. [Vacatures] Persuade zoekt een Designer

Persuade is per direct op zoek naar een: Designer - 28-40 uur p/w Steeds meer sterke merken weten hun weg naar Persuade te vinden. Onze heldere visie op het merk als sturend mechanisme van een organisatie...



186. [Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Analytics Expert

Mediahuis is per direct op zoek naar: Digital Analytics Expert - Fulltime Ben jij een digital analytics expert die weet hoe we waardevolle data verzamelen en wat er nodig is om het...



187. Rapport: Apple meest waardevolle merk ter wereld in 2025

Apple is opnieuw het meest waardevolle merk ter wereld. Brand Finance, het wereldwijde adviesbureau voor merkwaardering, schat de merkwaarde van Apple op 574,5 miljard dollar in 2025, waarmee het voor...



188. Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen

...kennen de voorkeuren van een grote groep consumenten. In een cookieloze wereld en bij de inzet van retail media is dat dus erg interessant. Hoe ver wil je nog groeien? We zien mogelijkheden voor een...



189. [Vacancy] VML has a position for Art Director (Dutch & English)

VML is directly looking for: Art Director (Dutch & English), Amsterdam Who we are At VML, we are a beacon of innovation and growth in an ever-evolving world. Our heritage is built upon a century of...



190. [Bob's World View] Wat de laatste F&O-ontwikkelingen voorspellen

Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (F&O). Deze ontwikkelingen gaan niet alleen over uitbreiding...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.