zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
161. Harder Better Stronger wil gesprek aangaan
Harder Better Stronger is een bureau dat zich in de Benelux heeft gespecialiseerd in sampling, merkactivaties en experience marketing. We spreken oprichter/managing director Pim van Grieken (Antwerpen...
162. Prénatal kiest na pitch voor KINESSO
Na een uitvoerig pitchtraject heeft Prénatal besloten de samenwerking met KINESSO, onderdeel van IPG Mediabrands, voort te zetten. De samenwerking tussen de retailer en het performancebureau, die...
163. [Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Grafisch Ontwerper
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een: Grafisch Ontwerper Namens de Serviceplan Group Netherlands zijn we op zoek naar een grafisch ontwerper voor onze klant L'Oréal. Wie...
164. OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023. De groei van de markt komt bijna geheel voor rekening...
165. Inschrijving YouTube Works Awards open voor beste campagnes
...de jury zijn: Denise Kenter, Brand Marketeer - Randstad Groep Nederland, Daniel Franco, Head of Retail Media & Advertising - HEMA, Paul van Kuilenburg, Strategy Director - Alfred, Sebastiaan Spinhoven...
166. Bruna kiest Happy Horizon als social media partner
Winkelformule Bruna, onderdeel van Audax Retail, heeft Happy Horizon gekozen als partner voor social content en social-advertising. Vanaf februari 2025 neemt Happy Horizon de volledige social-contentproductie...
167. Havas Lemz ontwikkelt campagne voor Optimel Probiotica
...campagne wordt uitgerold via televisie, radio en out-of-home, en omvat winkelvloeractivaties, retail media en sampling. Het doel is om het belang van darmgezondheid op een toegankelijke manier onder...
168. [Vacancy] VML has a position for Paid Marketing Starter
VML is directly looking for: Paid Marketing Starter, Amsterdam Who We Are: At VML, we are a beacon of innovation and growth in an ever-evolving world. Our heritage is built upon a century of combined...
169. Dennis Kortekaas benoemd tot commercieel directeur Kompas
Dennis Kortekaas is benoemd tot commercieel directeur van Kompas Publishing, met titels als Datumprikker, Startpagina.nl, Weer.nl en ONS. Om de advertentiemarkt beter te kunnen bedienen gaat Kompas Publishing...
170. Audiomarkt groeit met 6,5 procent tot 261.000 miljoen euro
Audiomarkt in Nederland groeide in 2024 met 6,5 procent tot 261.000 miljoen euro. Voor het eerst werd podcastadvertising opgenomen in de resultaten. Joris van der Pol, voorzitter van Audify, maakt deze...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis