zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


151. Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum

In de afgelopen jaren heeft de opkomst van sociale commerce de manier waarop consumenten winkelen getransformeerd, waarbij social media platforms als Instagram, Facebook, TikTok en Instagram krachtige...



152. Kiesjefolders: profiteer van hybride aanpak, combineer papier en digitaal

Iedere week valt hij in grote oplages trouw op de mat: de papieren folder, vol kortingen en koopjes. Voor veel consumenten is dit nog steeds een wekelijks cadeautje en een moment van ontspanning en inspiratie...



153. De best mogelijke data om campagnes optimaal uit te voeren

Arthur Zwamborn is Chief Operational Officer en dataspecialist bij The New Horizon, een onafhankelijke specialist in datagedreven tooling. Marketing Report spreekt hem. Kun je The New Horizon introduceren...



154. Mediamix draait niet alleen om bereik, maar om scoringsdrift

Dolf Hoogwerf, is medeoprichter van van het creatief media-activatiebureau Pinchhitters, we spreken hem over onder andere effectiever adverteren. Kun je jouw bedrijf introduceren? Pinchhitters zijn spelers...



155. OOH het medium met de minste CO2-uitstoot

Rick Vriesema is partner bij mediabureau en buitenreclamespecialist Out of Home Masters, dat onlangs is overgenomen door het Britse Talon. We spreken hem over de kracht van OOH. Kun jij Out of Home Masters...



156. Verdere consolidatie maakt dat klanten daar nummers worden

Het onafhankelijke Nederlandse mediabureau Abovo Maxlead kent per april 2025 Theun Eijkemans als CEO. We spreken hem. Kun je Abovo Maxlead introduceren? Abovo Maxlead is het grootste onafhankelijke marketing...



157. Groei retailmedia bijna 4 keer sneller dan advertentiemarkt

Summit Retail Media Group is een fullservice media- en techbedrijf dat zich richt op retailers en adverteerders met de omzet van retailmedia. We spreken Madelein Hiensch, Commercial Director bij Summit...



158. 5 jaar MORGENFRISK: transformatie in-housing marketingteams

...concreet voorbeeld geven van deze werkwijze in de praktijk? Marc Gooijer: Een goed voorbeeld is Jumbo Retail Media. Vier jaar geleden stonden ze aan het begin van hun retailmedia-transformatie. We hielpen...



159. De toekomst van influencermarketing

Influencermarketing heeft de afgelopen tien jaar een enorme transformatie ondergaan. Wat ooit een niche-strategie was, is nu uitgegroeid tot een van de belangrijkste tools binnen digitale marketing. De...



160. De Reclamefabriek: we mogen minder bescheiden zijn

De Reclamefabriek combineert techniek, creativiteit en efficiëntie. We spreken Marieke de Koning en Erik van de Kleut, Managing Partners van de Reclamefabriek.  Wat is de Reclamefabriek? De...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.