zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
151. Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum
In de afgelopen jaren heeft de opkomst van sociale commerce de manier waarop consumenten winkelen getransformeerd, waarbij social media platforms als Instagram, Facebook, TikTok en Instagram krachtige...
152. Kiesjefolders: profiteer van hybride aanpak, combineer papier en digitaal
Iedere week valt hij in grote oplages trouw op de mat: de papieren folder, vol kortingen en koopjes. Voor veel consumenten is dit nog steeds een wekelijks cadeautje en een moment van ontspanning en inspiratie...
153. De best mogelijke data om campagnes optimaal uit te voeren
Arthur Zwamborn is Chief Operational Officer en dataspecialist bij The New Horizon, een onafhankelijke specialist in datagedreven tooling. Marketing Report spreekt hem. Kun je The New Horizon introduceren...
154. Mediamix draait niet alleen om bereik, maar om scoringsdrift
Dolf Hoogwerf, is medeoprichter van van het creatief media-activatiebureau Pinchhitters, we spreken hem over onder andere effectiever adverteren. Kun je jouw bedrijf introduceren? Pinchhitters zijn spelers...
155. OOH het medium met de minste CO2-uitstoot
Rick Vriesema is partner bij mediabureau en buitenreclamespecialist Out of Home Masters, dat onlangs is overgenomen door het Britse Talon. We spreken hem over de kracht van OOH. Kun jij Out of Home Masters...
156. Verdere consolidatie maakt dat klanten daar nummers worden
Het onafhankelijke Nederlandse mediabureau Abovo Maxlead kent per april 2025 Theun Eijkemans als CEO. We spreken hem. Kun je Abovo Maxlead introduceren? Abovo Maxlead is het grootste onafhankelijke marketing...
157. Groei retailmedia bijna 4 keer sneller dan advertentiemarkt
Summit Retail Media Group is een fullservice media- en techbedrijf dat zich richt op retailers en adverteerders met de omzet van retailmedia. We spreken Madelein Hiensch, Commercial Director bij Summit...
158. 5 jaar MORGENFRISK: transformatie in-housing marketingteams
...concreet voorbeeld geven van deze werkwijze in de praktijk? Marc Gooijer: Een goed voorbeeld is Jumbo Retail Media. Vier jaar geleden stonden ze aan het begin van hun retailmedia-transformatie. We hielpen...
159. De toekomst van influencermarketing
Influencermarketing heeft de afgelopen tien jaar een enorme transformatie ondergaan. Wat ooit een niche-strategie was, is nu uitgegroeid tot een van de belangrijkste tools binnen digitale marketing. De...
160. De Reclamefabriek: we mogen minder bescheiden zijn
De Reclamefabriek combineert techniek, creativiteit en efficiëntie. We spreken Marieke de Koning en Erik van de Kleut, Managing Partners van de Reclamefabriek. Wat is de Reclamefabriek? De...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis