zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
141. Snakeware bestaat 30 jaar en viert jubileum in Sneek
Digital specialist Snakeware viert op 27 maart zijn 30-jarig bestaan met een theaterevenement in de Veemarkthal in Sneek. Het programma staat in het teken van het thema Shaping the digital world since...
142. 117 Nominaties SAN 2024
Dit jaar jureerden bijna 300 juryleden, verdeeld over de 12 jury’s de 282 ingezonden campagnes & cases over 2024. Met als resultaat 117 nominaties. De jurydagen vonden dit jaar plaats bij DPG...
143. Ana Henriques (TUI) voorgedragen als bvA-bestuurslid
...Dreamjobs, Meals against Jetlag en de AI-explorer Lena. Binnen bvA is zij al actief in de Taskforce Retail Media en de Taskforce Inclusie & Diversiteit. Visie op de toekomst van marketing Ana Henriques...
144. Kruidvat sterkste winkelmerk van Nederland, bol niet langer op één
Voor het eerst in tien jaar is bol niet langer het sterkste retailmerk van Nederland. Kruidvat neemt de koppositie over, zo blijkt uit het Retail Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy. De...
145. Bekende Nederlanders hebben óók gewoon een goede bril nodig
VENGEAN heeft een omnichannel-campagne voor Hans Anders ontwikkeld met André van Duin. We spreken nexeye's CDO Laurens Mauquoi en Andy Mosmans, CEO van VENGEAN. Nexeye is de moedermaatschappij...
146. Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties
In de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert en consumenten worden blootgesteld aan steeds meer communicatieplatforms, bepalen zij zelf welk soort content ze...
147. Food Matters Live kiest The Finest PR in Benelux
Food Matters Live, het internationale platform voor innovatie en duurzaamheid in de voedingsindustrie, heeft The Finest PR gekozen als partner voor de Nederlandse markt en de Benelux. Het bureau zal in...
148. Stop met Excel-mediaplanning!
Resultaten vanuit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst, maar we kunnen er natuurlijk wel van leren. Wat hebben we de afgelopen jaren zien gebeuren in het medialandschap? We zoomen...
149. Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact. Onder de sectoren die voorop lopen in deze beweging bevinden zich merken en bureaus...
150. Screenforce: Tv-reclamemarkt in 2024 op 900 miljoen euro
De totale netto tv-reclame omzet is in 2024 met 2,5 procent gedaald naar 900 miljoen euro. De spotbestedingen daalden met netto 1,2 procent naar 802 miljoen euro, terwijl de non-spotbestedingen met 11,9...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis