zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
121. Digitale admarkt VS groeit met 15 procent in 2024
...innovatie en technologie cruciaal zijn om in te spelen op marktveranderingen. Sterke groei in video, retail media en podcasts Digitale video is het snelst groeiende advertentieformaat en is inmiddels...
122. Albert Heijn introduceert digitale hulp Steijn in AH-app
Albert Heijn heeft een digitale assistent toegevoegd aan de Mijn AH app. De hulp, met de naam Steijn, beantwoordt via een chatfunctie vragen over koken, recepten en het bewaren van producten. Steijn is...
123. Carf.io speelt in op groei fractioneel werk in marketing
Met de oprichting van Carf.io zetten Jarno Stolk en Niels Rijerse in op een arbeidsvorm die snel terrein wint: fractioneel werk. Hierbij werken ervaren professionals parttime op strategisch niveau binnen...
124. Sanne Rijsdijk (WARP): Marketing draait om balans
Marketing Report houdt een reeks interviews met partners van 100% Media & Partner Netwerk.We spreken deze keer met Sanne Rijsdijk, marketingmanager bij WARP Systems. Haar bedrijf is gespecialiseerd...
125. Audify: 51,1 miljoen euro omzet in Q1 van 2025
De totale door brancheorganisatie Audify gerapporteerde omzet in audioreclame tijdens het eerste kwartaal bedroeg 51,1 miljoen. Dat is 3,7 procent meer dan het eerste kwartaal 2024. De stijging is wel...
126. Own Your Impact: Duurzaamheid werkt
We zien het overal in boardrooms, vergaderkamers en congreszalen. Gaat het over duurzaamheid als bedrijfsdoel, dan wordt het stil. CMO's en sustainability managers weten dat ze duurzaamheid en transparantie...
127. DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen. DDB Amsterdam en Fitzroy voeren het bureauklassement aan met elk drie onderscheidingen...
128. Martin Kok: Gebruik data, niet je onderbuik
Martin Kok, eigenaar van COOKS CrossOver Communicatie, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over het belang van data bij commerciële strategieën, het ontwikkelen van innovatieplatformen...
129. Summit Retail Media Group lanceert Nozzle TV op tankstations
Summit Retail Media Group breidt zijn portfolio uit met Nozzle TV, een digitaal advertentieplatform op tankstations. Tijdens een gesprek met Bas Vlugt van Marketing Report vertelt commercieel directeur...
130. CTV moet investeren in eenvoud en meetbaarheid
...adverteerders. Tegelijkertijd is een zorgvuldige overgang belangrijk om kwaliteit en controle te behouden. Retail media als nieuwe groeikans De volgende groeifase voor CTV ligt mogelijk in de combinatie...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis