zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


101. Bob Koigi: Marketeers gedijen onder druk met slimme moves

...strategieën aan te passen, nieuwe contactpunten te testen en hun mediamix te herzien. Vooral Retail Media Networks (RMNs) en Connected TV (CTV) zijn uitgegroeid tot cruciale platforms voor moderne...



102. Sjoerd van der Meijden: Retail media met Adswag maakt impact

...hen over het automatisch publiceren van branded content met het platform headline, hun focus op retail media en de ambitie om ook internationaal het verschil te maken met slimme, schaalbare technologie...



103. [Vacancy] Initiative has a position for Performance Manager Commerce (Nike Account)

Initiative is directly looking for: Performance Manager Commerce (Nike Account) Initiative is a proud member of IPG Mediabrands, a division of the Interpublic Group. We work in close collaboration with...



104. [Vacancy] Initiative has a position for Strategy Director Nike EMEA

Initiative is directly looking for: Strategy Director Nike EMEA  Our company Initiative is different to other media agencies. We are not trapped by a legacy structure primarily centered on paid advertising...



105. TBWA\NEBOKO ontwikkelt zomercampagne voor Albert Heijn

TBWA\NEBOKO heeft voor Albert Heijn de zomercampagne Lekker Weekend ontwikkeld. Centraal staat een remake van de jaren negentig-hit Saturday Night, gezongen door Corry Konings en Bram Krikke. De campagne...



106. TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025

147 marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen 15 mei bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het STRAAT Museum. Tijdens deze bijzondere uitreiking tussen levensgrote street art...



107. Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk

Kruidvat en Global starten deze week met de uitrol van een Digital Out-of-Home (DOOH)-netwerk in 775 winkels verspreid over Nederland. Het netwerk, genaamd OptimO, bestaat uit digitale etalageschermen...



108. Follo valt in de prijzen bij European Search Awards

Tijdens de European Search Awards in Krakau heeft performance marketingbureau Follo zes keer goud en drie keer zilver gewonnen. De onderscheidingen werden toegekend aan campagnes voor onder meer...



109. Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft

In een tijdperk waarin innovatie zich met de snelheid van een klik ontwikkelt, hebben maar weinig sectoren het transformerende potentieel van kunstmatige intelligentie (AI) zo omarmd als de mode-industrie...



110. Retail Media Dashboard biedt grip op campagnedata

Retail media-bestedingen in Nederland blijven jaar op jaar sterk stijgen (bron: ABN Amro) en steeds meer retailorganisaties zien retail media als strategische prioriteit. Het lijdt branche-breed geen...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.