zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


11. Sanne Demir: AI is de opschudder die de industrie nodig had

In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreekt Marketing Report met de juryleden die binnenkort bepalen welke cases tot de top van de creatieve industrie behoren. In deze reeks...



12. ICMA 2025 - Trekpleister transformeert

Naam Case: Trekpleister transformeert: een werkgeversmerk waar je blij van wordt! | Inzender: AS Watson Benelux/Trekpleister | Categorie: B2E Content Marketing Kunnen jullie Trekpleister introduceren...



13. Lancering Intergamma Retail Media Groep

Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei. Met deze stap wil Intergamma leveranciers en adverteerders de mogelijkheid...



14. EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

...legt nadruk op nostalgie en huiselijkheid De campagne wordt verder versterkt met online video, retail media en eigen kanalen van Koopmans en Dr. Oetker. Daarmee wil het merk een breed publiek bereiken...



15. Guy Grimmelt: Met Digital Out-of-Home kun je al net zo goed targetten als online

Marketing Report doet een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director bij Global Media & Entertainment...



16. Jules Hooijer: De intrinsieke waarde maakt dat Retail Media overleeft

...Intelligence bij Havas Media Netherlands Dit is een bijdrage aan [Forum] Wat is de toekomst van Retail Media? Je vindt dit forum hier



17. Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne. De campagne is inmiddels live en richt...



18. Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

Een groeiend aantal communicatie-, reclame- en marketingbureaus verbreekt de banden met fossielebrandstoforganisaties, hun brancheverenigingen en frontgroepen. Aangevoerd door initiatieven zoals de Clean...



19. Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst

Marketing Report doet een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Kees Wilbrink, Commercial Director bij Ocean Outdoor. 2023 is de meerderheid...



20. Rapport: AI stuwt wereldwijde groei programmatic advertising

De wereldwijde markt voor programmatic advertising, in 2024 nog goed voor 833,16 miljard dollar, groeit volgens een recent rapport door naar 4.397,68 miljard dollar in 2032. Dat betekent een jaarlijks...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.