zoeken
719 resultaten gevonden voor "Retail media"
11. Sanne Demir: AI is de opschudder die de industrie nodig had
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreekt Marketing Report met de juryleden die binnenkort bepalen welke cases tot de top van de creatieve industrie behoren. In deze reeks...
12. ICMA 2025 - Trekpleister transformeert
Naam Case: Trekpleister transformeert: een werkgeversmerk waar je blij van wordt! | Inzender: AS Watson Benelux/Trekpleister | Categorie: B2E Content Marketing Kunnen jullie Trekpleister introduceren...
13. Lancering Intergamma Retail Media Groep
Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei. Met deze stap wil Intergamma leveranciers en adverteerders de mogelijkheid...
14. EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
...legt nadruk op nostalgie en huiselijkheid De campagne wordt verder versterkt met online video, retail media en eigen kanalen van Koopmans en Dr. Oetker. Daarmee wil het merk een breed publiek bereiken...
15. Guy Grimmelt: Met Digital Out-of-Home kun je al net zo goed targetten als online
Marketing Report doet een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director bij Global Media & Entertainment...
16. Jules Hooijer: De intrinsieke waarde maakt dat Retail Media overleeft
...Intelligence bij Havas Media Netherlands Dit is een bijdrage aan [Forum] Wat is de toekomst van Retail Media? Je vindt dit forum hier
17. Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne. De campagne is inmiddels live en richt...
18. Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
Een groeiend aantal communicatie-, reclame- en marketingbureaus verbreekt de banden met fossielebrandstoforganisaties, hun brancheverenigingen en frontgroepen. Aangevoerd door initiatieven zoals de Clean...
19. Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst
Marketing Report doet een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Kees Wilbrink, Commercial Director bij Ocean Outdoor. 2023 is de meerderheid...
20. Rapport: AI stuwt wereldwijde groei programmatic advertising
De wereldwijde markt voor programmatic advertising, in 2024 nog goed voor 833,16 miljard dollar, groeit volgens een recent rapport door naar 4.397,68 miljard dollar in 2032. Dat betekent een jaarlijks...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis